۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۴۲۵۹۵۲

جریان وفاء اسلامی بحرین ثبات قدم مردم بحرین در مسیر انقلاب را خواستار شد

یک جریان انقلابی در بحرین تاکید کرد که ادامه انقلاب بحرین به دست جوانان مقاوم، به معنای پاسداشت خون شهدای انقلاب بحرین است.
تظاهرات بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان وفاء اسلامی بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: رژیم آل خلیفه برای سست کردن مردم انقلابی بحرین به جنگ روانی پرداخته و با ایجاد رعب و وحشت و شکنجه و سرکوب معترضان سعی می کند در اراده مردم انقلابی بحرین خلل ایجاد کند.

 

در این بیانیه آمده است: جوانان شجاع بحرینی با اتخاذ موضعی برخاسته از روحیه مقاوم خود، فضای ترس و وحشتی را که ماموران امنیتی آل خلیفه حاکم می کنند، درهم شکسته و مردم انقلابی را در مسیر تحقق خواسته هایشان ثابت قدم نگه داشته اند.

 

این جریان در بیانیه هفتگی خود اظهار داشت: موضع گیری شجاعانه ریحانه موسوی بانوی انقلابی بحرینی پس از آزاد شدن از بند آل خلیفه و افشای جنایت های ماموران امنتی وابسته به رژیم ستودنی است. این بانوی انقلابی از زیر پا گذاشته شدن حقوق بانوان انقلابی در زندان های حکومتی پرده برداشت.

 

جریان وفاء اسلامی بحرین در بیانیه خود آورده است: از جوانان بحرینی می خواهیم که در مسیر انقلاب خود ثابت قدم باشند و از تجربه انقلاب در مسیر پیشبرد اهداف بهره گرفته و در عرصه میدانی از حضور موثر خود نکاهند.

 

در پایان این بیانیه آمده: استمرار خط مشی انقلاب به دست جوانان مقاوم بحرینی به معنای پاسداشت خون شهدایی است که برای زنده نگه داشتن آرمان آزادی کشور از یوق استعمار ظلم، جان خود را فدا کردند./1321/ب902/د

ارسال نظرات