۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۴۲۶۶۵۸
آیت الله طبرسی:

شهدای مدافع حرم تربیت یافتگان مكتب عاشورایی و رهروان حقیقی انقلاب هستند

آیت الله طبرسی گفت: شهدای مدافع حرم، تربیت یافتگان مكتب عاشورایی و رهروان حقیقی انقلاب و حریم امن ولایت هستند و با شهادت خود از عزتمندی و ارزش های اسلامی حراست كردند و عظمت و جایگاه والایی دارند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جمعی از جانبازان مدافع حرم گفت: ياد و نام پر افتخار شهداي عزيز مدافع حرم حضرت زينب(س) براي هميشه در تاريخ انقلاب اسلامي ايران ماندگار مي ماند.

 

آیت الله طبرسي با بيان اين‌ كه رزمندگان مازندراني در همه عرصه ها نقش آفريني كردند، اظهار داشت: فرزندان برومند اين ديار علوي هم در دوران هشت سال دفاع مقدس و هم در دفاع از حرم مطهر پيام رسان كربلا حضرت زينب كبري(س) از خود رشادت و فداكاري نشان دادند و اين از افتخارات اين استان ولايت مدار و شهيد پرور است.

 

نماينده ولي فقيه درمازندران با اشاره به از خود گذشتگي ايثارگران در جبهه های حق علیه باطل، افزود: جانبازان عزيز شهداي زنده و سند افتخار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به شمار مي روند و امروز ملت و همه مسؤولان بايد تكريم و تجليل از آنان را فراموش نكنند.

 

وی با بیان این که شهدای مدافع حرم، شهدای راه عزت و عظمت اسلام هستند، گفت: فرزندان رشید این مرز و بوم خارج از مرزها و هزاران کیلومتر در خاک سایر کشورها اجازه نمی‌دهند تا تروریست‌ها و گروه‌های معاند به مرزهای ایران نزدیک شده و بخواهد امنیت این کشور را به مخاطره بیندازد.

 

آیت الله طبرسی گفت: شهدا پرچم‌داران واقعی اقتدار این مرز و بوم هستند و با همه توطئه‌ها و بدخواهی‌های استکبار امروز انقلاب اسلامی در منطقه به یک توان و قدرت مضاعف رسیده و در حقیقت از قدرت بازدارندگی خاصی برخوردار است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: بعد از گذشت سال‌ها به برکت همین خون شهدا و روحیه ایثار و فداکاری این ملت در صحنه‌های منطقه‌ ای و جهانی درخشش همراه با اقتدار داشته و به هیچ ابرقدرتی اجازه نداده است تا به مسیر شیطانی خود در مسیر عظمت و بالندگی نظام اسلامی صدمه بزند.

 

وی امنیت کشور را امنیت پایدار و برخاسته از نگاه عزتمندانه ملت ایران در تبعیت از الگوهای بی‌نظیر هشت سال دفاع مقدس توصیف کرد و ادامه داد: به یقین امروز جوانان این مرز و بوم در شجاعت و دفاع از این کشور روحیه‌ای کمتر از شهدا ندارند و همواره در میدان آماده رشادت هستند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: شهدای مدافع حرم فرزندان صدیق و رهروان واقعی دین مبین اسلام هستند كه با درك حساسیت های منطقه و تهدیدها و جنایت های تروریست ها در راه اعتقاد و ارزش های دینی جان خود را نثار كردند.

 

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم، تربیت یافتگان مكتب عاشورایی و رهروان حقیقی انقلاب و حریم امن ولایت هستند و با شهادت خود از عزتمندی و ارزش های اسلامی حراست كردند و عظمت و جایگاه والایی دارند.

 

آیت الله طبرسی تصریح کرد: دشمنان اسلام با ایجاد گروه های تروریستی نظیر داعش و النصره در منطقه و همراه كردن برخی حاكمان خودفروخته جنایت می كنند که در این باره راه خنثی كردن این توطئه ها اتحاد و ایستادگی آگاهانه مسلمانان در برابر آنها است.

 

وی بیان داشت: استكبار جهانی دشمن همیشگی نظام جمهوری اسلامی ایران است و غفلت از این مهم در هیچ شرایطی جایز نیست، چرا که نا آرامی های موجود در خاورمیانه بخشی از توطئه دشمنان است كه با هدف زیاده خواهی و منافع استكباری صورت می گیرد.

 

امام جمعه ساری تأکید کرد: هراس دشمن از نظام اسلامی، سرمایه بزرگی به نام فرهنگ ایثار و شهادت است كه باید از آن به بهترین نحو حراست كرد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبري با قدرداني از خانواده هاي جانبازان، اظهار داشت: همسران جانبازان در رسيدگي به جانبازان از خود ايثار و فداكاري مي كنند و اين زحمات و تلاش هاي آنان قابل تقدير است.

 

نماينده ولي فقيه در مازندران، ضمن ارج نهادن به مقام والاي شهداي عزيز مدافع حرم، گفت: با توكل به خداوند به زودي شاهد نابودي و ريشه كن شدن داعش، آل سعود و تكفيري ها بر روي زمين خواهيم بود./1317/202/ب2

ارسال نظرات