۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۴۲۶۶۷۴
هفتم خرداد؛

آزمون ورودی سطح سه حوزه های علمیه خواهران لرستان برگزار می شود

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری آزمون ورودی سطح سه حوزه های علمیه استان خبر داد و گفت: در این آزمون بیش از 150 داوطلب خواهر لرستانی با هم به رقابت می پردازند.
آزمون خواهران

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به مناسبت سال تحصیلی جدید در مدارس سطح دو و سه طلبه پذیرش می شود.

 

وی با بیان این که ظرفیت مدارس سطح دو در پذیرش طلبه 30 نفر است، افزود: در این مقطع آزمون ورودی برگزار نمی شود و پذیرش طلبه براساس معدل دیپلم است.

 

مهرابی با بیان این که حداقل معدل داوطلبان 12 اعلام شده است، عنوان داشت: این افراد برای شرکت در مصاحبه ورودی به مدارس علمیه استان معرفی می شوند.

 

وی در ادامه یادآور شد: مصاحبه ورودی داوطلبان 20 تیر تا 20 مرداد ماه جاری با حضور ناظران مرکز مدیریت استان در مدارس علمیه برگزار خواهد شد.

 

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: در مدارسی که ظرفیت پذیرش متقاضیان به سه برابر ظرفیت پذیرش نرسیده است، تا روز مصاحبه نام نویسی متقاضیان ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: داوطلبان ورود به مدارس علمیه لرستان با مراجعه به مدارس علمیه استان می توانند نسبت به نام نویسی خویش اقدام کنند.

 

مهرابی در ادامه با اشاره به پذیرش طلاب در سطح سه حوزوی، عنوان داشت: طلاب در سه مدرسه علمیه مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد، دورود و بروجرد به صورت حضوری و غیر حضوری پذیرش می شوند.

 

وی با بیان این که ظرفیت پذیرش هر مدرسه 30 تا 35 طلبه است، افزود: آزمون ورودی پذیرش طلاب سطح سه هفتم خرداد ماه برگزار می شود.

 

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان بیان داشت: این آزمون با شرکت بیش از 150 طلبه سطح دو برای ورود به مدارس علمیه سطح سه برگزار می شود./9459/303/ب2

ارسال نظرات