۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۴۲۷۸۶۸
رئیس بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی:

۳۰۰ برنامه در هفته بزرگداشت دفاع مقدس برگزار می‌شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: بیش از 300 عنوان برنامه در بخش‌ های متمرکز، مشترک و اختصاصی در هفته بزرگداشت دفاع مقدس برگزار می‌شود.
دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سعید قربان‌ نژاد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس آذربایجان غربی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: بیش از 300 عنوان برنامه در بخش‌ های متمرکز، مشترک و اختصاصی برگزار می‌شود.

 

وی به اجرای برنامه ‌های هنری، ادبی، فرهنگی و پژوهشی در استان اشاره کرد و افزود: یاد آوری این آیین ها و آرمان ها نقش زیادی در تربیت جوانان دارد.

 

قربان نژاد تصریح کرد: آذربایجان غربی 108 شهید و ۱۴۸ جانباز دارد اما آماری درباره تعداد رزمندگان اعزامی از استان در حال حاضر وجود ندارد.

 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در زمینه دفاع مقدس کتاب‌ های زیادی منتشر شده است، گفت: افتتاح کتاب هایی در این زمینه نیز از جمله برنامه های مد نظر است.

 

دبیر ستاد بزرگداشت سالروز آزادی خرمشهر به نقش حمید باکری در دفاع مقدس و خرمشهر اشاره کرد و افزود: باکری یکی از فرمانده‌ های فاتح خرمشهر بود.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته بزرگداشت دفاع مقدس، اظهار داشت: یکشنبه با عنوان روز سربازان گمنام و مدافعان حرم، دوشنبه مقاومت، ایثار و پیروزی و سه‌ شنبه با عنوان دزفول، مقاومت و پایداری نامگذاری شده است.

 

قربان نژاد برگزاری آئین صبحگاه مشترک، تبیین عملیات بزرگ بیت ‌المقدس و تشریح دستاور های آن در سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه شهرستان ‌ها، انجام فعالیت ‌های تبلیغی در جامعه و سازمان‌ ها، رو نمایی از کتاب‌ های حوزه دفاع مقدس، برپایی همایش عصر شعر و خاطره، برگزاری مراسم‌ های ویژه با میزبانی شهرداری در فرهنگسراها را از جمله برنامه های ستاد برگزاری دانست.

 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس آذربایجان بهره‌ برداری از پروژه‌های محلی و منطقه‌ ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان با انتخاب عنوان ‌های مرتبط با عملیات بیت ‌المقدس، اجرای ویژه‌ برنامه بانگ مقاومت و پیروزی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای انتقال مفاهیم و مطالب ارزشی را از اهم برنامه های هفته آینده خواند./202/1301/ب1

ارسال نظرات