۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۴۲۹۷۶۱

200 انجمن اسلامی در فارس فعالیت دارند

حجت‌الاسلام دانش با جمعی از نخبگان انجمن‌های اسلامی فارس با ایت الله سیدعلی اصغردستغیب تولیت آستان احمدی (ع)ونماینده مردم شیراز در مجلس خبرگان رهبری دیداروگفت‌وگو کردند.
1

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، در این نشست صمیمی و دوستانه ابتدا حجت‌الاسلام شکر الله دانش معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات فارس گزارشی از عملکرداداره تبلیغات  و انجمنهای اسلامی ارائه کردند.

وی در گوشه ای از سخنان خود گفت: بحمدالله تعداد ۷۰۰۰ هیئت مذهبی مردمی در قالب برگزاری جشنها، وفیات و شهادت های ائمه (ع) با برپایی مراسم ها ی مختلف، توزیع سی دی و برگزاری گفتمان فعالیت دارند.

وی از فعالیت ۲۰۰ انجمن اسلامی خبر داد و افزود: همانگونه که مستحضرید انجمن های اسلامی از قبل از انقلاب فعالیت داشته ودر پیروزی انقلاب نیز سهم به سزای داشته اند و هم اکنون نیزهر ۱۵ روز یک بار در محل ادارات و یا کارخانه ها جلسه هم اندیشی دینی فرهنگی برگزار می‌گردد.البته از  ده دوم انقلاب مقداری مورد بی مهری قرار گرفته اند که امیدواریم با همایت مسئولین خصوصا در بخشهای خصوصی فعالیت چشمگیرتری داشته باشند.

در ادامه حضرت ایت الله سید علی اصغر دستغیب با تجدید خاطرات گذشته گفت: حضورشما عزیزان باعث شد خاطرات شیرین گذشته برایم زنده شده و بسیار مسرور شوم. یاد دارم  شورای انقلاب در این استان بایک حرکت خودجوش توسط افراد صالح و متعهد به انقلاب و ولایت مدارراه اندازی شد  که بنده نیز افتخار حضور داشتم. اساسنامه تنظیم شدو فعالیت عزیزان آغاز شد، براستی هر کدام از آن افراد مشعل فروزانی برای انقلاب و مردم بودند.

 ایشان افزودند: خود انجمن اسلامی یک نهاد مقدسی است که از قبل از انقلاب کسانی بودند که در قالب دانشجویان انقلابی رهرو و پیرو امام راحل بودند، در برخی مواقع امام نماینده تعیین می کردند. از ویژگی آنان این بود که خود را دلسوز و فدایی انقلاب می دانستند.انجمن های اسلامی بازوی توانمند برای انقلاب و امام راحل بودند.

وی با تاکید بر فعالیت های بیشتر این انجمن گفت: انجمن اسلامی باید حضور پر رنگ داشته باشد و بیشتر از پیش فعالیت داشته باشند. انجمن های اسلامی جز لاینفک انقلاب هستند و باید هموار پشتیبان نظام و ولایت فقیه باشند.

گفتنی است برپایی همایش انجمن های اسلامی  کشور در استان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) از جمله مصوب این جلسه بود./922/101/ب3

ارسال نظرات