۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۴۳۰۲۷۶
جهت استفاده مبلغان از مباحث تفسیری منتشر شد؛

کتاب تفسیر بلیغ به قلم حجت الاسلام و المسلمین رفیعی

به جهت استفاده همگانی مردم از معارف قرآن کتاب تفسیر بلیغ به قلم حجت الاسلام و المسلمین رفیعی چاپ و راهی بازار نشر شد.
حجت الاسلام رفیعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به جهت استفاده هرچه بهتر مبلغان علوم دینی از تفسیر قرآن کریم و قابل فهم بودن بیشتر آن برای مردم کتابی با عنوان تفسیر بلیغ در شرح جزء 30 قرآن کریم به قلم حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی محمدی، از اعضای هیأت علمی جامعة المصطفی العالمیة صلی الله علیه و آله و سلم چاپ و راهی بازار نشر شد.

 

مصنف در مقدمه این کتاب آورده است: قرآن آسمان بلند معارف و احکام الهی، خورشید پرفروغ هدایت، باران یادآوری و اقیانوس بیکران شگفتی ها است. اقیانوسی که غواصی در اعماق آن و دسترسی به ذخایر بی شمارش جز با تمسک به پاکیزگان و راسخان در علم ممکن نیست«لا یَمَسُّهُ إلّا المُطَهَّرونَ».

 

شایان ذکر است، مصنف انگیزه خود را از تألیف این کتاب این چنین بیان می کند؛

از دیرباز صدها تفسیر با گرایش های مختلف توسط دانشمندان اسلامی به رشته تحریر در آمده است؛ هریک از مفسران به میزان بضاعت علمی و گرایش کلامی خود در زمینه کشف حقائق قرآن و معارف قرآن تلاش نموده و خوشه ای از خرمن انبوه آن چیده و در اختیار مخاطبان خود قرار داده اند.

 

آن چه به این جانب جسارت داد تا اقدام به نگارش تفسیری متفاوت با سایر تفاسیر بنمایم احساس نیاز همگانی و فهم عموم مردم از قرآن در منابر بود. بسیاری از تفاسیر موجود مخاطب خاص دارد. رسالت تفسیر بلیغ بیان فهم ساده آیات و نکات تبلیغی مرتبط با آن است. در پایان هربحث تفسیری نیز داستان های متناسب با بحث آمده است.

 

لازم به ذکر است، این کتاب تفسیر جزء سیم قرآن کریم بوده و تفسیر سوره های دیگر آن در دست تکمیل بوده و در آینده منتشر می شود.

 

گفتنی است، علاقه مندان جهت تهیه این کتاب با تخفیف ویژه می توانند به کتاب فروشی نورالهدی واقع در طبقه فوقانی پاساژ قدس مراجعه کنند و در صورت نیاز به ارسال کتاب به شهرستان با شماره تلفن 09122531760 آقای علیزاده تماس حاصل کنند./1330/ن602/ق 

ارسال نظرات