۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۴۳۰۵۵۰
آيت الله دري نجف آبادي مطرح کرد؛

امام خمینی بزرگ‌ترین سرمایه و نعمت برای ملت ایران اسلامی

آيت الله دري نجف آبادي با بیان اینکه امام خمینی به بزرگ‌ترین سرمایه و نعمت برای ملت ایران اسلامی تبدیل شد، اظهار داشت: امام خمینی برکات زیادی برای ایران اسلامی و ملت مسلمان به ارمغان آورد.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي، نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراک درخطبه‌های نماز جمعه بیان کرد: نظام ولایت فقیه بزرگترین میراث امام خمینی (ره) است.

 

امام خمینی مردی بزرگ و پرچم‌دار عزت ایران اسلامی

آيت الله دري نجف آبادي با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) انسانی مومن، متعبد و انقلاب بودند، خاطرنشان کرد: امام خمینی در عین شجاعت، عظمت و صلابت در دین، انسانی با اخلاق، اهل بندگی و شب زنده دار و اهل توسل به اهل بیت (ع) بودند.

 

نماينده ولي فقيه در استان مركزي با بیان اینکه امام خمینی مردی بزرگ و پرچم‌دار عزت و سربلندی ایران اسلامی بودند، اظهار داشت: این بزرگ مرد تاریخ آمریکا را شیطان بزرگ یخواند و برای همیشه هیمنه قدرت های استکباری را در هم شکست.

 

آيت الله دري نجف آبادي در رابطه با شاخصه های بارز امام راحل، گفت: یکی از ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره) که آن حضرت و به‌عنوان شخصیتی برجسته در جهان معرفی کرد، این بود که آن حضرت با تکیه بر باورهای دینی و اسلامی خود در برابر استکبار و ایادی ظلم و زور ایستادگی کرد و سبب پیروزی اسلام و مسلمانان شد.

 

احیای روح خودباوری برای انجام فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی

امام جمعه اراک با بیان اینکه امام خمینی به بزرگ‌ترین سرمایه و نعمت برای ملت ایران اسلامی تبدیل شد، اظهار داشت: امام خمینی سبب برکات زیادی برای ایران اسلامی و ملت مسلمان شد.

 

آيت الله دري نجف آبادي افزود: امام خمینی سبب احیای روح خودباوری برای انجام فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و صنعتی و اتکا به قدرت خود بود که و با قوت گرفتن از آن توانستند ایران اسلامی را آباد کنند.

 

نماينده ولي فقيه در استان مركزي با اشاره به اینکه در چند دهه اخیر ایران اسلامی به برکت انقلاب امام راحل توانست به دستاوردهای بزرگ و عظیمی دست یابد، گفت: تمامی دستاوردهای بزرگ و عظیم کشورمان در سایه ایمان و استقامت مردم و امام راحل شکل گرفته است.

 

آيت الله دري نجف آبادي با تاکید بر اتحاد، همدلی و همزبانی مردم، افزود: انقلاب اسلامی ایران نشانه‌ دهنده آن است که برای مقابله و با دشمن و بدخواهان این مرز وبوم به اتحاد و همدلی تمام مردم نیاز است تا بتوانیم توطئه‌های دشمنان کشور را خنثی کنیم.

 

ماه مبارک رمضان ماه بندگی و سازندگی

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان، بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه بندگی و سازندگی است و فرصت مناسبی برای خانه تکانی بدن، رهایی از عادت های غلط و مانعی بین انسان و آتش جهنم است.

 

نماينده ولي فقيه در استان مركزي با بیان اینکه ماه مبارک رمضان از خیر و برکات فراوانی برخوردار است، خاطر نشان کرد: روزه گرفتن در ماه رمضان از واجبات است و احترام به فرد روزه دار و آداب روزه‌داری اهمیت بسیاری دارد و همچنین در این ماه با عظمت تظاهر به روزه خواری عملی ناشایست محسوب می شود.

 

آيت الله دري نجف آبادي در ادامه افزود: در ماه مبارک رمضان احترام به فرد روزه دار و آداب روزه‌داری اهمیت بسیاری دارد و باید در لحظه لحظه روزهای این ماه بزرگ شناخت و ایمان خود را نسبت به خداوند افزایش دهیم./842/203/ب

ارسال نظرات