۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۴۳۱۲۸۹
امام جمعه اسلام آباد غرب:

دشمنان به دنبال خشکاندن ریشه معنویت در نسل جوان هستند

امام جمعه اسلام ‌آباد غرب با اشاره به اینکه دشمنان قدرت رویارویی با قدرت معنویت نسل جوان را ندارند گفت: دشمنان به دنبال خشکاندن ریشه معنویت و ایمان در نسل جوان هستند.
حجت الاسلام سید امیر محمدی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب ظهر امروز به همراه جمعی از مسؤولان با خانواده شهید بابامیر حسینی دیدار کردند.

 

حجت الاسلام محمدی پور در این دیدار ابراز داشت: شهدا با هدف تحکیم ارزش های انقلاب و در جهت اقتدار نظام از جان خود مایه گذاشتند، شهدا هدفی آرمانی و متعالی را دنبال می کردند لذا اجر و پاداش این جانفشانی نزد خداوند متعال محفوظ است.

 

وی خون شهدا را مایه اقتدار انقلاب دانست و گفت: شهدا به باوری عمیق و ایمانی راسخ به وعده های برحق الهی دست یافتند و تن به ذلت و خواری تسلط بیگانگان بر کشور اسلامی ایران ندادند و این فداکاری و ایثار، اقتدار کنونی کشور را رقم زد.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب بیان داشت: راه شهادت برای مشتاقان تقرب الهی هیچگاه بسته نیست و اکنون شهدای مدافع حرم با تأسی از شهدای انقلاب و دفاع مقدس به دفاع از حریم ولایت فقیه و مظلومان می پردازند.

 

حجت الاسلام محمدی پور تقویت روحیه ایثار و شهادت در کشور را موجب وحشت دشمنان دانست و افزود: دشمنان قدرت رویارویی با نیروی ایمان و معنویت رزمندگان جهان اسلام را ندارند لذا به هر طریقی به دنبال خشکاندن ریشه معنویت و ایمان در میان نسل جوان هستند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خانواده شهدا در دوران جنگ تحمیلی نقش آفرینی ویژه ای داشتند و قطعأ اجر و مزد صبر و ایثار این عزیزان در نزد خداوند محفوظ است زیرا عزیزان خود را در راه تداوم آرمان های اسلامی فدا کردند.

 

امام جمعه اسلام آباد غرب در بخشی دیگر از سخنان خود ماه مبارک رمضان را فرصتی ارزشمند برای خودشناسی و تهذیب و مراقبه نفس توصیف کرد و عنوان داشت: روزه داری و مناجات با خدا راه های نفوذ شیطان به قلب و روح انسان را مسدود کرده و موجب نا امیدی شیطان است.

 

حجت الاسلام محمدی پور در پایان اظهار داشت: عظمت ماه مبارک رمضان غیر قابل توصیف است، باید این فرصت را در جهت تزکیه نفس غنیمت شمرد./857/202/ب3

ارسال نظرات