۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۴۳۱۵۵۱

مجموعه ۱۰ جلدی طنز نوجوان منتشر شد

«مجموعه طنز نوجوان» شامل 10 کتاب به منظور آموزش غیرمستقیم در زمینه‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد.
مجموعه ۱۰ جلدی طنز نوجوان

به گزارش خبرگزاری رسا، «مجموعه طنز نوجوان» شامل 10 کتاب به منظور آموزش غیرمستقیم در زمینه‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان منتشر شد.

 

امید مهدی نژاد درباره مجموعه ده جلدی کتاب‌های طنز نوجوان گفت: این مجموعه سفارشی از جانب حوزه هنری استان تهران بود که بعد از بررسی و نوشتن طرح اولیه که شامل موضوعات و نویسندگان می‌شد، حوزه هنری استان تهران موافقت خود را برای شروع این پروژه اعلام کرد و با همکاری شش نویسنده و طنزپرداز دیگر کار این پروژه را شروع کردیم.

 

 

این نویسنده و طنزپرداز درباره معیار انتخاب نویسندگان این مجموعه گفت: سعی من به عنوان دبیر این پروژه این بود که از دوستانی کمک بگیرم که ابتدا در حوزه کودک و نوجوان فعالیت داشته باشند و معیار بعدی برای انتخاب نویسندگان این بود که طنزپردازان مناسبی باشند که با روحیات نوجوانان به خوبی آشنا باشند.

 

 

مهدی‌نژاد تاثیر طنز بر آموزش را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: طنز قابلیت این را دارد که آموزش مستقیم را به آموزش غیرمستقیم تبدیل کند و به خوبی می‌تواند پیام و حق مطلب را در ذهن مخاطب تثبیت کند و با توجه به این که نوجوانان از ذهنی آماده در زمینه فراگیری مطالب برخوردارند می‌توان تاثیرگذاری اینگونه کتاب‌ها را خیلی مثبت و زیاد دانست.

 

 

گفتنی است این مجموعه 10 جلدی شامل کتاب‌هایی برای گروه سنی نوجوان است و به قلم شش نویسنده به تحریر درآمده که انتشارات سوره مهر وظیفه انتشار آن را به عهده داشته است. عناوین این کتاب‌ها بدین شرح است:

 

 

- کامپیوتر یا رایانه، مساله چیست؟ (سعید طلایی)

 

- تکنولوژیک یا فن‌آوریک، مساله چیست؟ (سعید طلایی)

 

- از جلو نظام (سعید طلایی)

 

- مادر ما، زمین (عبدالله مقدمی)

 

- به زبان آدم (عبدالله مقدمی)

 

- نیمای بابا و هفت دزد بک لایت (سید محمد صاحبی)

 

- چیدال می‌دنی؟ (سیدمحمد صاحبی)

 

- لطفا با پوست نخورید (حسام الدین مقامی کیا )

 

- حتما قبول شوندگان (فاطمه فهیمی)

 

- بفرمایید داخل، دم در بد است (حمیده سادات لطیفی)/998/د102/ق

 

منبع: انتشارات سوره مهر

ارسال نظرات