۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۴۳۲۹۲۸
آیت الله طه محمدی مطرح کرد؛

رفع مشکلات اقتصادی در گرو توجه به تولید داخل و تحقق اقتصاد مقاومتی

نماینده ولی فقیه در همدان به نقش اقتصاد مقاومتی در پیشبرد اهداف کشور اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر چیزی که کشور را به لحاظ اقتصادی تأمین می کند توجه به تولید داخلی و اقتصاد مقاوتی است.
امام جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت توجه به برکات ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای تعالی روحی و اخلاقی است.

 

وی افزود: ماه رمضان ماه خودسازی برای افراد است و باید در این ماه روزه داری مطلوب را عملی کنیم و آن اینکه بتوانیم به هوای نفس خود در این ماه چیره شده و مسائل عبادی را برای خداوند انجام دهیم.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان در ادامه به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره عدم اعتماد به آمریکا اشاره کرد و ابراز داشت: آمریکا همان آمریکای زمان ریگان است و ذات آن تغییر نکرده است و وعده های آن ها توخالی است.

 

وی خاطرنشان کرد: هر قدر در مقابل آمریکا کوتاه بیاییم متضرر می شویم و با وجود تمام تلاش هایی که برای صنعت هسته ای در کشور اتفاق افتاد ولی شاهد محدودیت آن و بدعهدی آمریکا در قبال تعهداتش بوده ایم.

 

آیت الله طه محمدی آل سعود را آلت دست استکبار جهانی یعنی آمریکا توصیف کرد و گفت: دشمنی آمرکا با ایران به دلیل این است که ایران کشوری آزاده و سربلند است و زیر بار سلطه آمریکا نمی رود.

 

وی ادامه داد: به دلیل رفتار استکباری آمریکا نمی توان به تعهدات آمریکا خوش بین بود، چرا که هربار با طرح و خدعه ای نو به دنبال افزایش تحریم ها علیه ایران است.

 

رییس بنیاد بین المللی بوعلی سینا به نقش اقتصاد مقاومتی در پیشبرد اهداف کشور اشاره کرد و ابراز داشت: در زمان حاضر چیزی که کشور را به لحاظ اقتصادی تأمین می کند توجه به تولید داخلی و اقتصاد مقاوتی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.

 

امام جمعه همدان یادآور شد: امروز دشمنان با استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تهدیدی علیه اعتقادات جامعه ایجاد کرده اند و با این حجم تهدیدات باید همه افراد نسبت به تهاجم همه جانبه دشمن هوشیار باشند./979/201/ب2

ارسال نظرات