۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۴۳۳۹۶۴

داستان به زیر کشیدن مجسمه پهلوی در کتاب «ایوار»

کتاب «ایوار» با محوریت حادثه‌های انقلابی در استان سمنان از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسید.
کتاب‌های الکترونیک

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد اسماعیل حاج علیان، نویسنده و مسؤول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان سمنان درباره انتشار چاپ دوم کتابش به نام «ایوار» گفت: این کتاب با محوریت حادثه‌های انقلابی در استان سمنان و به زیر کشیدن مجسمه محمدرضا پهلوی در 8 بهمن 1357 توسط چند نوجوان سمنانی است و بازگو کننده تحولات شخصیتی آنها و کشف فضای مسیر انقلاب است به طوری که چند نفر از آنها در این مسیر به شهادت می‌رسند.

 

وی درباره تفاوت چاپ جدید این کتاب و چاپ قبلی آن گفت: چاپ قبلی این کتاب که در سال 93 در استان سمنان رونمایی شد بسیار مورد توجه قرار گرفت و چون این کتاب مشخصا برای این استان گرد آوری شده بود تاکید بیشتری به زبان سمنانی در کتاب به چشم می‌خورد.

 

این نویسنده ادامه داد: اما در چاپ جدید بخش‌هایی که به زبان سمنانی بوده تعدیل شده و برای خوانندگان کل کشور مناسب سازی شده است و پیش بینی می-کنم نسبت به کتاب قبلی بیشتر مورد استقبال قرار بگیرد.

 

حاج علیان افزود: مخاطبان این کتاب همه اقشاری هستند که به دنیای نوجوانان وکشف و شهود علاقه‌مندی نشان می‌دهند ولی این کتاب حتی برای علاقه‌مندان به مباحث روانشناختی می‌تواند قابل توجه قرار بگیرد./998/د102/ق

 

منبع: سوره مهر

ارسال نظرات