۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۴۳۴۱۴۸
معاون تولیت آستان مقدس حسینی:

با همه توان و امکانات از خانواده‎های اعضای بسیج مردمی حمایت می‎کنیم

معاون تولیت آستان مقدس حسینی (ع) تصریح کرد: با همه توان و امکانات از خانواده‎های شهدا و مجروحان بسیج مردمی عراق حمایت می‎کنیم.
سید سعد الدین هاشم، معاون تولیت آستان مقدس حسینی (ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، سید سعد الدین هاشم، معاون تولیت آستان مقدس حسینی (ع) امروز در مصاحبه با خبرنگاران بر ضرورت توجه به خانواده شهدا و زخمی شدگان بسیج مردمی تاکید کرد و گفت: این خانواده‎ها بر گردن همه ما حق دارند و باید به آنان توجه و خواسته‎هایشان را برطرف کرد.

 

وی افزود: آستان مقدس حسینی (ع) از روزهای اول صدور فتوای جهاد کفایی از سوی حضرت آیت الله سیستانی تاکنون با همه قوا و امکانات به بسیج مردمی، خانواده شهدا و زخمی شدگان کمک کرده است.

 

سید هاشم تصریح کرد: حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی بارها نبست به رسیدگی به خانواده‎های شهدا تاکید کرده و گفته است که شهدا در راستای لبیک به ندای مرجعیت و دفاع از اراضی و مقدسات این کشور از جان خود گذشته‎اند پس با یاری آنان شاید بتوانیم گوشه ای از خدمت آن‎ها را جبران کرده باشیم.

 

وی ادامه داد: آستان مقدس حسینی (ع) گروهی را برای بررسی وضعیت رزمندگان و مجاهدان در میدان نبرد با جریان تروریستی و تکفیری داعش و گروهی دیگر را برای بررسی و رسیدگی به خانواده شهدا و مجروحان تاسیس کرده است.

 

معاون تولیت آستان مقدس حسینی (ع) خاطرنشان کرد: دفتر حضرت آیت الله سیستانی با آستان مقدس حسینی (ع) همکاری و تعامل خوبی دارد و بر این اساس توانسته‎اند برنامه‎های ویژه و خاصی را برای فرزندان شهدا در مدارس ایتام برگزار کنند./994/ب902/د

ارسال نظرات