۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۴۳۴۲۵۵
معاون اول قوه قضاییه:

تلاش برای تطهیر چهره زشت آمریکا خیانت به ملت و انقلاب است

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای حمایت همه جانبه از تروریست‌ها به ویژه منافقان را بخشی از جنایت‌های بی‌شمار آمریکا علیه ملت ایران عنوان کرد و گفت: هرگز نمی‌توان از جنایت‌های آمریکا صرف‌نظر و به چنین دشمنی اعتماد کرد و هرگز نباید به چنین جنایتکاری دست دوستی داد.
حجت الاسلام اژه ای

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به سالگرد شهادت شهید بهشتی و هفته قوه‌ قضائیه، رخداد سال 1360 را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرینی از اثربخشی فرهنگ ایثار و شهادت خواند و آثار ماندگار شهادت را بی‌نظیر توصیف کرد.

 

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: خون شهدای انقلاب در عرصه‌های مختلف جنگ و جریان‌های تروریستی، دست مدعیان دروغین مدافع حقوق بشر را رو کرد و با ریخته شدن خون مظلومان بساط آنها را در هم نوردید.

 

آمریکا شریک تمام جنایت‌ها علیه ملت ایران

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه با اشاره به جنایت‌های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار از پیش از انقلاب تا به امروز علیه ملت ایران، گفت: در طول این 37 سال هر جنایتی از سوی تروریست‌ها، آدم‌کش‌ها و ضد انقلاب‌ها رخ داده است، آمریکا در آن شریک بوده و باید پاسخ‌گو باشد.

 

وی حمایت همه جانبه از تروریست‌ها به ویژه منافقان را بخشی از جنایت‌های بی‌شمار آمریکا عنوان کرد و افزود: منافقان و سایر گروهک‌های ضد انقلاب تحت حمایت آمریکا بزرگانی چون آیت‌الله شهید بهشتی و یاران او، شهید آیت‌الله قدوسی، شهید لاجوردی‌ها، سلطانی‌ها، کچوئی‌ها و مظفری‌ها و ده‌ها شهید بزرگوار را در قوه قضائیه از ملت گرفتند.

 

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: هرگز نمی‌شود از جنایت‌های آمریکا صرف‌نظر و به چنین دشمنی اعتماد کرد، هرگز نمی‌شود به جنایتکاری همچون آمریکا دست دوستی داد.

 

تلاش برای تصحیح چهره آمریکا خیانت به ملت است

وی گفت: هر تلاشی که بخواهد چهره زشت، خشن و خطرناک آمریکا را تصحیح کند و از زشتی او بکاهد و کسانی که سعی می‌کنند جنایت آمریکا را نه تنها بر ایران اسلامی و بلکه بر بسیاری از کشورهای جهان و کشورهای اسلامی کمرنگ کنند و این جنایت‌ها را به فراموشی بسپارند و نگذارند که نسل جوان با این جنایت‌ها آشنا شود، خیانت به ملت و انقلاب است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای اظهار داشت: اگر چنانچه یک شیطان بزرگی مانند آمریکا از همه این جنایت‌هایی که کرده دست برداشته بود شاید می‌شد حرفی زد اما آمریکایی که همچنان و بلکه ضربه خورده و منافعش به خطر افتاده و شاخش شکسته است، امروز کینه‌توزتر از دیروز و بیش از گذشته علیه نظام و اسلام کار می‌کند.

 

معاون اول قوه قضاییه تأکید کرد: آمریکا و شیطان بزرگ و دنباله‌روهای او در داخل و منطقه بدانند که با ایستادگی و استقامت مردم و رهبری‌های خداگونه امام راحل در دهه اول و تا به امروز از طریق مقام معظم رهبری و به کمک متدینین و به فضل الهی بینه آنها به خاک مالیده خواهد شد.

 

مقابله با اسلام ناب و ماهیت انقلاب سیاست تغییرناپذیر آمریکا

وی مقابله با اسلام ناب و ماهیت انقلاب اسلامی ایران را سیاست تغییرناپذیر آمریکا خواند و گفت: آمریکا بداند که اگر بخواهد با تغییر تاکتیک‌ها، اهدافش را به پیش ببرد، مردم ما می‌فهمند و با استقامت، هوشیاری و پیروی از ولی فقیه و ولی امر مسلمین تا به آخر در مقابل ظلم و ستم همه ظالمان از جمله آمریکا ایستاده‌اند و اگر بخواهد چنگ و دندان نشان دهد این امت عزیز آنچنان دندان او را خواهد شکست که برای همیشه پشیمان شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود ایستادگی قوه قضائیه در برابر فسادهای امنیتی، اخلاقی و فرهنگی را یادآور شد و گفت: قوه قضاییه سعی کرده است که با همه کمبودها در برابر شماتت افراد بدخواه، تهدیدها، تطمیع‌ها و فریبکاریها به هیچ وجه از آن چیزی که اسلام، نظام اسلامی و قانون اساسی برعهده او گذاشته، کوتاه نیاید.

 

وی تصریح کرد: همه مفسدان و تروریست‌ها و کسانی که از آغاز انقلاب تا به امروز و زمان فتنه سعی می‌کردند در امنیت این کشور اخلال کنند و آرامش و نظم اجتماع را به هم بزنند می‌دانند که قوه قضاییه به کمک سایر دستگاه‌ها همه مفسدان و جنایتکاران و تروریست‌هارا به مجازات و سزای اعمال ننگین خود رسانده است./920/پ202/ج

ارسال نظرات