۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۴۳۴۶۳۳

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در اقصی نقاط استان زنجان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، در آستانۀ روز جهانی قدس با صدور اطلاعیۀ دعوت و فراخوانی از مردم ولایت مدار استان زنجان دعوت کرد تا با حضور پر شور و گستردۀ خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر " مرگ بر امریکا " و "مرگ بر اسرائیل " را فریاد زنند .
راهپیمایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، در آستانۀ روز جهانی قدس با صدور اطلاعیۀ دعوت و فراخوانی از مردم ولایت مدار استان زنجان دعوت کرد تا با حضور پر شور و گستردۀ خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر " مرگ بر امریکا " و "مرگ بر اسرائیل " را  فریاد زنند.

بنابراین گزارش؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان روز جهانی قدس را  روز  نمایش وحدت و اتحاد و انسجام امت بزرگ رسول الله " صلی الله علیه و آله و سلم" و روز بزرگ مرگ رژیم اشغالگر قدس دانست.

در ادامۀ این اطلاعیه آمده است: امروز و پس از شش دهه اشغالگری سرزمین های فلسطینی توسط صهیونیست ها و از سویی، جهان شاهد حملات وحشیانه ، نامشروع و غیر انسانی جنگنده های رژیم آل سعود به نیابت از رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی پناه یمن است.

در ادامه با اشاره به جنایات یمن و عراق و دیگر کشورهای مظلوم جهان آمده است: جنگی نیابتی که  امروز رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست در سوریه، عراق، یمن، لیبی و بحرین و با قصد  اختلاف و کشاندن جنگ به میان ملت های مسلمان و سرزمین های اسلامی  با هدف به انحراف کشاندن افکار عمومی جهان به ویژه مسلمانان از اولین قبلۀ مسلمین و مهمترین مسألۀ جهان اسلام یعنی آرمان آزادی قدس شریف و به حاشیه راندن آن و نیز تأمین امنیت  رژیم اشغالگر قدس، انجام می شود .

در ادامه این بیانیه آمده است: امسال به لطف و عنایت الهی امت بزرگ رسول الله (ص)، در پیروی از آموزه های جاودان امام راحل (ره) و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری مد ظله العالی، در روز جمعۀ این هفته، که روز جهانی قدس  است؛ درخیزشی عظیم در کنار جبهۀ بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی و در حمایت از مردم مظلوم و بی گناه وآوارگان بی پناه فلسطین مقاوم، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی فریاد آزادی ، استقلال ، حقانیت و مظلومیت سر می دهد و دوشادوش برادران دینی خود در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن و  جای  جای  فلسطین قهرمان و دیگر آزادگان جهان، با ظلم و کفر دجالان سفاک صهیونیست به مبارزه بر می خیزد.

در پایان این بیانیه با دعوت از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس آمده است: وعده روزه داران و مردم استکبار ستیز زنجان، جمعه یازدهم تیر ماه از ساعت 10:30 صبح از میدان قائم به سمت مصلی بزرگ خاتم الانبیاء (ص) و همچنین در تمام نقاط استان نیز به سمت میعادگاه های نماز جمعۀ، از مسیر های اعلامی برگزار خواهد شد. /949/203/ب3

ارسال نظرات