۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۴۳۴۹۹۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

تعیین بیش از ۷۰ نقطه برای راهپیمایی روز قدس

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادگار امام راحل در حمایت از ملت مظلوم فلسطین است، گفت: بیش از 70 نقطه برای راهپیمایی روز قدس در استان درنظر گرفته شده است.
حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، رییس ستاد دهه فجر خوزستان

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس در جهان اسلام و سراسر کشور و استان خوزستان برگزار خواهد شد، گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز اسلام و یادگار امام راحل(ره) در حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به تعیین بیش از 70 نقطه برای راهپیمایی روز قدس در خوزستان و ختم آنها به مصلاهای نماز جمعه افزود: در شهرستان اهواز این مراسم در ساعت 11 از جنب درب مسجد آیت الله موسوی جزایری در خیابان امام خمینی(ره) تا مصلی مهدیه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سپهر تبلغیات دستگاه­ های فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی، تهیه پخش پوسترهای مورد نظر روز قدس در شهرستان ها، وصول قطعنامه­ ها و بیانیه ها و ابلاغ آنها به خبرگزاری ها و صدا و سیما، اطلاع رسانی صدا و سیما از آغاز این هفته در این باره، برگزاری جلسه های فرمانداری­ ها و اعضای شورای هماهنگی در شهرستان­ های استان، ساماندهی امکانات صوتی برای پوشش راهپیمایی از دیگر فعالیت­ ها برای راهپیمایی روز قدس خواهد بود.

 

این مقام مسؤول با بیان اینکه آخرین جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس مرکز استان فردا با حضور فرماندار اهواز در خود فرمانداری برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری سخنران راهپیمایی روز قدس در شهرستان اهواز خواهد بود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه شعارها و قطعنامه­ ها به محض وصول در اختیار شهرستان­ها قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: تعامل بسیار خوبی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس از سوی استاندار، معاون سیاسی استاندار و فرمانداران استان و با نظارت و حمایت ائمه جماعات استان و در رأس آنها نماینده ولی فقیه در استان خوزستان صورت گرفته است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به تأکید نماینده ولی فقیه در استان و مسؤولان استانی در برگزاری هرچه بهتر راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره و تصریح کرد: در این باره جلسه­ ای در محضر نماینده ولی فقیه در استان با حضور مسؤولان استانی در آغاز این هفته تشکیل و صورت جلسه­ ای درباره روز جهانی قدس و اقامه نماز عید سعید فطر  در مرکز استان و حمایت از شیخ عیسی قاسم تهیه شد.

 

حجت الاسلام سپهر با بیان همکاری سازمان اتوبوسرانی در این روز و استفاده از همه ظرفیت ناوگان خود برای حمل و نقل روزه داران افزود: با توجه به گرمای هوا سپاه پاسدارن در خوزستان آب پاش‌هایی را تهیه می‌کند همچنانکه اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیروهایی را در طول مسیر مستقر خواهد کرد.

 

وی در پایان با بیان فضای خوب استان در برگزاری راهپیمایی روز قدس و اینکه چشم دنیا به راهپیمایی مردم مسلمان و آزادیخواه جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: امیدواریم نفرین مردم با زبان روزه دامن رژیم صهیونیستی و آمریکا را در برگیرد و شاهد محو و نابودی آنها باشیم./302/9456/ب1

ارسال نظرات