۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۳۵۲۷۰
امام جمعه رومشکان:

نام گذاری روز قدس فرهنگ استکبارستیزی را جهانی کرد

امام جمعه شهرستان رومشکان با بیان این که ایران اسلامی امروز در دفاع از مظلوم حد و مرز جغرافیایی ندارد، گفت: با نام گذاری روز قدس از سوی امام راحل فرهنگ استکبارستیزی جهانی شد و مسلمانان با مظلومیت مردم فلسطین آشنا شدند.
روز قدس

حجت الاسلام علی اکبر جمیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، روز قدس را از مهم ترین روزهای مبارزه با استکبار جهانی به ویژه اسرائیل خواند.

 

وی با اشاره به نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، افزود: این روز جهانی نماد حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و حضور گسترده مردم در این روز موجب وحشت استکبار می شود.

 

امام جمعه شهرستان رومشکان با اشاره به ظلم استکبار در حق مردم مظلوم فلسطین، بیان داشت: ملت مسلمان باید نسبت به دیگر اقشار محروم جهان همدردی کنند.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) با نام گذاری روز قدس فرهنگ استکبارستیزی را جهانی کرد، ادامه داد: راهپیمایی روز قدس به حرکتی جهانی تبدیل شده است.

 

امام جمعه رومشکان در ادامه یادآور شد: روز جهانی قدس روز دفاع از آزادگی و ایستادگی در برابر دشمن است.

 

حجت الاسلام جمیاری با اشاره به این که امروزه آمریکا ابراز قدرت می کند و از به زانو درآوردن ایران سخن می گوید، افزود: با حضور در راهپیمایی روز قدس افزون بر حمایت از فلسطین، ایستادگی و استقامت ملت ایران در برابر استکبار به جهانیان ثابت می شود.

 

وی با اشاره وجود داعش و گروه های تروریستی تکفیری بیان داشت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

 

امام جمعه رومشکان راهپیمایی روز قدس را افشاکننده چهره استکبار خواند و خاطرنشان کرد: این حضور نماد وحدت و همدلی مسلمانان جهان اسلام در حمایت و دفاع از مظلوم است./9459/303/ب2

ارسال نظرات