۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۴۳۵۳۷۱
روحانی اھل سنت پاکستان:

فتنه مذهبی ابزار استکبار جهانی برای تضعیف مسلمانان است

یکی از روحانیان اهل تسنن پاکستان با تأکید بر مشارکت گسترده در تظاهرات روز جهانی قدس، فتنه مذهبی را ابزار دشمنان برای تضعیف جوامع اسلامی عنوان کرد.
روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری رسا، حافظ محمد امجد روحانی اھل سنت پاکستان، در سخنانی دولتمردان کشور ھای اسلامی را به پرھیز از تنش در منطقه دعوت کرد و گفت: اتحاد تنھا راہ نجات کشورھای اسلامی است.

 

وی با بیان این که انحراف فکری مسلمانان به خاطر دوری از قرآن و سنت است، گفت: اختلافات مذھبی، فتنه ای از سوی استکبار جھانی است که برای تضعیف ملت مسلمان طراحی شدہ و ما باید با احتیاط و ھوشیاری کامل از آن دوری کنیم.

 

این روحانی اھل سنت افزود: استراتژی قدرت ھای بزرگ این است که با راہ انداختن برادر کشی در منطقه، مسلمانان را جنایتکار جلوہ دھند و افکار جھانی را از جنایت ھای رژیم صهیونیستی منحرف کنند.

 

وی ملت پاکستان را به برگزاری با شکوہ روز جھانی قدس دعوت کرد و گفت: نجات ملت ھای سوریه، عراق، فلسطین و کشمیر به اتحاد اسلامی وابسته است.

 

حافظ محمد امجد اختلافات مذھبی، ملی و نژادی را حربه دشمنان اسلام دانست و تاکید کرد: گروہ ھای ترویستی بازیچه استکبار جھانی شدہ اند و به نام خدمت به اسلام بیشترین ضربه را به اسلام و مسلمانان زدہ اند./988/ب902/د

مترجم :‌ اشھد نقوی

ارسال نظرات