۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۴۳۵۴۴۳
نماینده پارلمان لبنان:

روز جهانی قدس احیای اسلام و انسانیت است

نماینده پارلمان لبنان با اشاره به اهداف مشترک داعش و رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که روز جهانی قدس احیای اسلام و انسانیت به شمار می آید.
حسین الموسوی نماینده پارلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، سید حسین موسوی نماینده پارلمان لبنان در پیامی بر لزوم مشارکت گسترده مسلمانان در مراسم روز جهانی قدس تأکید کرد و افزود: قدس شریف مساله اصلی مسلمانان و مسیحیان است و عنوان جامعی برای آنان به شمار می آید. احیای روز جهانی قدس که از سوی امام خمینی(ره) بنیانگذاری شد احیای اسلام و انسانیت و مساله سرنوشت ساز امت بوده و روز جدایی حق و باطل است.

 

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس می آید و می رود و فلسطین همچنان در معرض حملات وحشیانه ای است که علیه عزیزان مقاوم و صبور صورت می گیرد و جنگ یهودی سازی که با شیپور شهرک سازی جهت تبدیل این سرزمین به سرزمینی یهودی با حمایت آمریکا و اعراب ادامه دارد.

 

موسوی ضربه زدن به مقاومت اسلامی را هدف مشترک داعش و رژیم صهیونیستی عنوان کرد و ادامه داد: فاجعه تکفیری ها در سوریه و عراق و یمن و لبنان که آخرین مورد آن در شهرک القاع لبنان رخ داد ادامه جنایت صهیونیست ها در قانا است تا پروژه های این رژیم اثبات شود.

 

نماینده پارلمان لبنان تأکید کرد که اولویت داعش تخریب حال و آینده امت اسلامی با هدف قرار دادن جریان های مقاوم در برابر رژیم صهیونیستی است، همانگونه که شهرک سازی تهدیدی برای فلسطین محسوب می شود.

 

وی در پایان خاطر نشان ساخت: تکفیری ها همه مسائل مشترک میان انسان ها و فرزندان یک وطن را هدف قرار می دهد. این مساله نشان دهنده واقعیت جنایتکارانه گروه های تکفیری است./980/ب902/د

ارسال نظرات