۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۴۳۵۷۴۹

روز جهانی قدس در فلسطین رنگ خون به خود گرفت

نظامیان رژیم صهیونیستی دقایقی پیش یک دختر جوان فلسطینی را در نزدیکی حرم حضرت ابراهیم (ع) در شهر الخلیل به رگبار بسته و او را شهید کردند.
فلسطین

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نظامیان صهیونیست مدعی شده اند که این دختر جوان سلاح سرد در دست داشته و قصد حمله به آن ها را داشته که در نهایت او را به رگبار بسته و شهید کرده اند.

 

منبع مذکور اشاره کرد که این دختر جوان فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به شدت زخمی شد و در نهایت بر اثر شدت خونریزی و جراحات وارده به شهادت رسید.

 

برخی شاهدان عینی هم گفته اند که نظامیان صهیونیست این دختر جوان فلسطینی را در یکی از ایست بازرسی های الخلیل مستقیما هدف تیراندازی قرار داده و او را به شهادت رسانده اند.

 

این در حالی است که هزاران فلسطینی ساکن کرانه باختری از بامداد امروز جمعه در میان تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی راهی  مسجد الاقصی شدند.

 

بر اساس این گزارش، گذرگاه قلندیا واقع در حد فاصل بین شهر قدس و رام الله شاهد ازدحام هزاران نمازگزاری است که از استان های شمال کرانه باختری در حال عزیمت به سمت قدس و مسجد الاقصی هستند.

 

همچنین گذرگاه بیت لحم واقع در حد فاصل قدس و جنوب کرانه باختری نیز شاهد تدابیر شدید امنیتی است.

 

بگفته شاهدان نظامیان صهیونیست از ورود مردان زیر 45 سال به شهر قدس ممانعت کرده اما به زنان از همه گروههای سنی اجازه دادند که پس از بازرسی دقیق وارد قدس شوند.

 

نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی نیز به طور گسترده در سراسر قدس اشغالی مستقر شده اند.

 

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین با اعمال محدودیت برای ورود نمازگزاران غزه به قدس اشغالی تنها به تعداد محدودی از آنها اجازه دادند که وارد قدس شوند.

 

روزگذشته نیز باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که نیروهای اشغالگر بازداشت تعدادی از جوانان و نوجوانان ساکن قدس را به ویژه پس از اعلام تشکیل یگان ویژه بازداشت ها همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، آغاز کرده اند.


بر اساس این گزارش، از جمله این بازداشت شدگان شماری از جوانان 16 تا 23 ساله هستند./982/ب101/د

 

ارسال نظرات