۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۴۳۵۹۷۲

انتقاد شدید امام جمعه کراچی از سیاست‎های ضداسلامی عربستان

امام جمعه کراچی پاکستان از سیاست‎های ضداسلامی عربستان به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت که این کشور بهتر است به جای دوستی با رژیم صهیونیستی به فکر دوستی با ملت فلسطین باشد.
حجت الاسلام  سید شاھنشاہ حسین نقوی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید شاھنشاہ حسین نقوی عضو فعال مجمع علمای شیعه و امام جمعه مسجد باب العلم شھرکراچی پاکستان در جمع روزہ داران شمال ناظم آباد شھرکراچی پاکستان از سیاست ھای ضد اسلامی عربستان سعودی به شدت انتقاد کرد.

 

وی با بیان این که عزت امت اسلامی تنها با وحدت حفظ می شود، گفت: همانگونه که رھبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی تاکید داشتند و رھبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت اللہ خامنه ای نیز تاکید دارند، استقامت در مقابل رژیم صھیونیستی و اتحاد ملت ھای اسلامی نجات دھندہ ملت فلسطین است.

 

حجت الاسلام نقوی با تاکید بر حمایت قاطع مسلمانان از ملت فلسطین افزود: میلیون ھای مردمی که در حمایت از نخستین قبل مسلمانان و در اعتراض به جنایت ھای اسرائیل در روز جھانی قدس در سراسر جهان به خیابان ھا آمدند، پشت صھیونسیت ھا به لرزہ در آوردہ اند.

 

وی خطاب سازمان ملل و دیگر نھادھای بین المللی گفت: تعصب، نژادپرستی و سیاست ھای منفعت طلبانه خود را کنار بگذارید و به فریاد مردم ستم دیدہ منطقه برسید.

 

این روحانی شیعه سیاست ھای ضد اسلامی عربستان سعودی را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: عربستان به جای دوستی با اسرائیل با فلسطینیان دوست شود./988/ب902/د

مترجم : اشھد نقوی

ارسال نظرات