۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۴۳۷۶۶۷
نعمتی در صحن علنی مجلس:

آقای رییس‌جمهور سری به حیاط خلوت برخی بانک ها بزنید

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: از رییس جمهور و معاون اول وی تقاضا دارم تا سری به هلدینگ‌هایی که به عنوان حیاط خلوت برخی بانک ها و وزارتخانه ها در آمده است بزنند تا متوجه شوند که برخی افراد عضو هیأت مدیره بیش از 12 محل هستند که حقوق آن‌ها بسیار بیشتر از افرادی است که اسم آن‌ها در روزنامه ها منتشر شده است.
بهروز نعمتی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، بهروز نعمتی در حاشیه نشست علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش سازمان بازرسی و دیوان محاسبات در ارتباط با حقوق های نجومی، اظهار کرد: این گزارش مشتی از نمونه خروار است و بنده بارها به مسؤولان و وزرا یادآور شدم که بحث حقوق های نجومی در برابر اتفاقاتی که می‌افتد بسیار ناچیز است.

 

وی گفت: از رییس جمهور  و معاون اول وی تقاضا دارم تا سری به هلدینگ‌هایی که به عنوان حیاط خلوت برخی بانک ها و وزارتخانه ها در آمده است بزنند تا متوجه شوند که برخی افراد عضو هیأت مدیره بیش از 12 محل هستند که حقوق آن‌ها بسیار بیشتر از افرادی است که اسم آن‌ها در روزنامه ها منتشر شده است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا وزرا قبل از اینکه اتفاقی بیافتد با این موارد برخورد نکردند، تصریح کرد: آقای وزیری که همراه با سه نفر از منتخبان ملت خدمت شما رسیدیم و در مورد مدیرعاملی که متأسفانه ایرادات جدی مالی در او وجود داشت موضوعاتی را مطرح کردیم؛ چرا با آن برخورد نکردید؟.

 

وی با بیان اینکه در برخی کشورهایی که مبنای اسلامی ندارند زمانی که این تخلفات قطعی می‌شود وزیر در مقابل مردم 20 دقیقه تعظیم می‌کند ولی در کشور ما وزرا حتی کوچکترین عذرخواهی از ملت نمی‌کنند، افزود: حق آن است که وزرا در برابر اشتباهات خود از مردم عذرخواهی کنند نه اینکه توپ را به زمین مجلس بیاندازند و ماله کشی کنند.

 

نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجمع منافقان در کشور فرانسه، خطاب به مسؤولان این کشور گفت: شماهایی که ادعای دوستی و رفاقت با ما می کنید و توقع دارید ما با شما کار تجارت را از سر بگیریم چگونه است که با همکاری مسؤولان نابخرد آل سعود نشسته و میتینگی را برعلیه مردم ما با افرادی تشکیل می دهید که این افراد از هر نظر مورد انزجار مردم ما هستند.

 

وی با بیان اینکه تحمیل مصیبت های بزرگ توسط منافقان کوردل به ملت ایران بر کسی پوشیده نیست، بیان کرد: من متعجبم از طرفی پیک می فرستید که با ملت ما ارتباط برقرار کنید و از طرفی میتینگ های این چنینی برگزار می کنید.

 

نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به صدراعظم آلمان، افزود:  خانم مرکل! چرا شما به عنوان صدراعظم آلمان و به عنوان کشوری که جزو بزرگترین شریک تجاری کشور جمهوری اسلامی هستید مسائلی را مطرح می کنید و نقش پلیس بد را ایفا می کنید.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیا شما از یاد نبردید که عزیزان رزمنده ما توسط بمب های شیمیایی شما در نقاط مختلف مناطق جنگی ما مجروح شده اند. آیا همین امروز مردم مظلوم سردشت از بمب های شیمیایی شما متأسفانه در رنج و عذاب نیستند؟ اگر شما معتقد نیستید که به عنوان یک کشور دموکرات از دموکراسی دفاع می کنید بدانید که مردم ما فصل الخطابشان بیانات مقام معظم رهبری است و بر مبنای فتوای ایشان ما هرگز به دنبال بمب های هسته ای و سلاح های بیولوژیکی نبوده و نیستیم./858/پ202/ج1

 

ارسال نظرات