۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۴۳۸۰۹۵
امام جمعه موقت خرم آباد:

مطالبه مردم از مسؤولان برخورد با غارتگران بیت المال است

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در برخورد با خائنان به انقلاب و غارتگران بیت‌المال، گفت: برخورد با غارت گران بیت المال مطالبه مردم از مسؤولان است.
امام جمعه موقت خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم آباد گفت: چپاول و غارت اموال بیت المال زیر پا گذاشتن ارزش ها و ظلم در حق ملت است.

 

وی با اشاره به تأکید رهبری در برخورد قاطع با غارتگران، افزود: امروز خواسته ملت ایران از مسؤولان و متولیان امر تحقق این مطالبه به‌ حق رهبری است.

 

امام جمعه موقت خرم آباد تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه باید با حرام خواران برخورد قاطع داشته باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به بحث فیش های حقوقی و حقوق های نجومی برخی مسؤولان، خاطرنشان کرد: افزون بر بررسی این مسائل باید دارایی و اموال آنان بررسی شود.

 

حجت الاسلام متقی نیا با بیان این که خائنان به نظام جمهوری اسلامی در این نظام جایگاهی ندارند، عنوان داشت: این افراد باید از پست و مقام خود برکنار و محروم شوند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: با محاکمه، مجازات و برخورد جدی با خائنان به نظام باید اموال بیت المال برگردانده شود.

 

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه نقش اموال حرام را در نابود و تباه کردن تربیت دینی مهم دانست و افزود: اموال حرام دین و ایمان را از بین می‌برند و موجب غفلت انسان می‌شود.

 

وی عدم استجابت دعا، عدم قبولی نماز،‌ عدم سعادت و خوشبختی، قطع ارتباط انسان با خدای متعال و محکم شدن رابطه انسان با شیطان را از جمله تبعیات مال حرام عنوان کرد.

 

شورای نگهبان حافظ قانون اساسی است

حجت الاسلام متقی نیا در ادامه با اشاره به سالروز تشکیل شورای نگهبان، بیان داشت: شورای نگهبان از ارکان اصلی نظام و وجود آن امری ضروری و واجب است.

 

وی با اشاره به این که شورای نگهبان تفسیر قانون اساسی است، افزود: شورای نگهبان حافظ قانون اساسی است.

 

حفظ روحیه انقلابی از مهم‌ترین تأکیدات شهدا است

امام جمعه موقت خرم آباد در بخشی دیگر از سخنان خود به بحث حواشی مربوط به نشست اخیر شورای شهر پرداخت و گفت: مخالفت برخی مسؤولان در راستای نام گذاری خیابان ها به نام شهدا قابل قبول نیست.

 

وی با بیان این که اگر این مسأله حل و فصل نشود در آینده وارد جزییات می‌شویم، اظهار داشت: نام و یاد شهدا برای ما سراسر درس است.

 

حجت الاسلام متقی نیا با بیان این که حفظ روحیه انقلابی از مهم‌ترین تأکیدات شهدا است، بیان کرد: مسؤولان باید به این امر توجه داشته باشند./9459/201/ب2

ارسال نظرات