۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۴۳۹۸۵۱

هفته نامه صریر آذربایجان به ایستگاه دوم رسید

دومین شماره هفته نامه صریر آذربایجان به صاحب امتیازی و مدیرمسؤولی مرتضی شفیعی با گزارش ویژه از وضعیت حجاب و عفاف منتشر شد.
دومین شماره هفته نامه صریر آذربایجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از تبریز، دومین شماره هفته نامه صریر آذربایجان به صاحب امتیازی و مدیرمسؤولی مرتضی شفیعی زیر نظر شورای تحریریه منتشر شد و در پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی قابل دسترسی است.


این نشریه در ۸ صفحه به موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با محوریت استان آذربایجان شرقی پرداخته است؛ از نکات قابل توجه این نشریه مطالب آن با محوریت موضوعات روز منطقه آذربایجان و استان است.


گزارشی از وضعیت عفاف و حجاب با نگاهی به مدلباس و مانتوهای وارداتی، یادداشتی در خصوص یک اتفاق موهن در شبکه سهند، نگاهی اجمالی به وضعیت تیم‌های لیگ برتری تبریز و همچنین اخباری از فعالیت های شهرداری مناطق مختلف تبریز از مهمترین مطالب این هفته نامه است. 


همایش انعکاس فعالیت‌های منطقه آزاد ارس، یادداشتی از عقب‌ماندگی های آذربایجان شرقی در عرصه صنعتی و اقتصادی، گزارشی از وضعیت نامطلوب زندگی یک خانواده با سه معلول در میانه و همچنین یادداشتی با عنوان «جذاب‌ترین و منحصربفردترین نقدی که نوشتم» از دیگر مطالب دومین شماره هفته نامه صریر آذربایجان است.


گفتنی است، عموم علاقه‌مندان جهت ارتباط با تحریریه، ارائه مطالب و سوژه های خبری، سفارش آگهی و هرگونه انتقاد و پیشنهاد می توانند با شماره تلفن‌های 09149180263 و 09144197858 تماس داشته و یا با آدرس الکترونیکیsarirnews.tabriz@gmail.com در ارتباط باشند./935/ن602/ق

 

ارسال نظرات