۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۴۴۰۷۸۹
عضو ارشد حزب الله:

گرگ‎های جنایتکار به محل پرورش خود بازگشته‎اند

امام جمعه بعلبک با اشاره به افزایش عملیات تروریستی در جوامع غربی تصریح کرد که گرگ‎های جنایتکار به پایگاه اصلی خود در غرب بازگشته‎اند.
شیخ محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الوکاله الوطنیه للاعلام، حجت الاسلام شیخ محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بعلبک، گفت: مقاومت در پی دستیابی به آزادی و استقلال برای امت اسلامی و پیروزی بر تروریسم صهیونیستی و بین المللی است که در جنگ 33 روزه شاهد آغاز تبلور پروژه تروریستی آن برای رسیدن به خاورمیانه جدید بودیم.

 

وی افزود: شریف ترین مردم توانستند معادله را تغییر داده و نقاب را از چهره فریبکاران کنار بزنند. آل سعود و همپیمانان آن نیز به ابزاری ارزان برای اجرای توطئه دشمن صهیونیستی مبدل شده و به قتل و تخریب پرداختند تا آرزوی کینه توزان علیه مسلمانان را برآورده ساخته و عزت را از مسلمانان و مقاومت بگیرند.

 

این عالم لبنانی با اشاره به ایستادگی نیروهای مقاومت در برابر این توطئه تصریح کرد: تروریست ها در بهار عربی به دنبال تخریب و قتل و ذبح بودند ولی نتوانستند خواسته خود را در لبنان عملی کنند چرا که نیرهای مقاومت در کنار ارتش و ملت، درس بزرگی به آنان داده و ثابت کردند که امت اسلامی توانایی پیروزی را دارد.

 

وی آزادی فلسطین و بازگشت عزت به امت اسلامی را منوط به وحدت دانست و اظهار داشت: تروریست های وحشی همانند گرگ به جان مردم افتاده و هیچ ارزشی برای انسان و مقدسات قائل نیستند. این گرگ ها امروزه به صاحبان خود که صید بشر را به آنها آموخته اند، برگشته و در آمریکا و اروپا به جنایت می پردازند.

 

حجت الاسلام یزبک ادامه داد: ده ها شهروند معلول در ژاپن کشته و زخمی می شوند، کشیش فرانسوی ذبح می شود، انفجارهای تروریستی در عراق و سوریه و سایر کشورها انجام می گیرد و اعدام ها بیش از گذشته ادامه می یابد. گسترش رعب و وحشت در پرتو حیرت جهانیان صورت می گیرد و آل سعود همچنان به حمایت از تروریسم در سوریه، کشتار مردم در یمن و ضربه زدن به مقاومت اسلامی در عراق و لبنان ادامه می دهد.

 

رییس شورای شرعی حزب الله تأکید کرد: آل سعود به دیدارهای سری با مقامات صهیونیستی بسنده نکرده و به دیدارهای علنی روی آورده است. این در حالی است که دشمن همچنان به کشتار مردم فلسطین پرداخته و قدس و غزه را محاصره کرده است. 

 

وی در پایان گفت: شب آل سعود و تروریست ها طولانی نخواهد بود و مطمئنا صبح نزدیک است. قدرت آل خلیفه و سایر طاغوتگران نیز ادامه نمی یابد و آزادی و عدالت و انصاف بر اساس وعده الهی حاکم خواهد شد./980/ب902/د

ارسال نظرات