۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۴۴۱۷۲۹
با هدف مبارزه با اسلام‎هراسی؛

مسجد تروبریج انگلیس درهای خود را به روی غیرمسلمانان گشود

مسجد تروبریج انگلیس با هدف مبارزه با اسلام هراسی درهای خود را به روی غیرمسلمانان گشود و میزبان قشرهای مختلف مردم این شهر بود.
مراسم روز درهای باز مسجد تروبریج انگلیس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری WiltshireTimes، مسجد شهر تروبریج انگلیس با هدف افزایش آگاهی نسبت به دین اسلام و رفع تصورات غلط نسبت به این دین، درهای خود را به روی عموم مردم این شهر گشود.

 

گروه های مختلف مردم و اعضای شورای شهر تروبریج در این مراسم حضور داشته و کامل جدی، از اعضای هیات امنای مسجد برای حاضران سخنرانی کرد.

 

وی در این سخنرانی از رسانه ملی انگلیس انتقاد کرده و این رسانه را به پوشش ندادن اخبار مربوط به محکوم کردن حملات تروریستی از سوی مسلمانان متهم کرد.

 

فرزانه ساکر، یکی از اعضای هیات امنای مسجد تروبریج نیز در این ارتباط اظهار امیدواری کرد که افراد بیشتری از مسجد بازدید کنند و به این ترتیب برداشت های نادرست از اسلام و مسلمانان تصحیح شود.

 

وی افزود: هدف از برگزاری روز درهای باز در مسجد تروبریج فراهم آوردن شرایط مناسب برای افرادی است که به خصوص در شرایط فعلی که تصورات اشتباه بسیاری در مورد مسلمانان وجود دارد سوالات زیادی در مورد مسجد و دین اسلام در ذهن دارند.

 

این عضو هیات امنای مسجد تروبریج انگلیس خاطرنشان کرد: برگزاری روز درهای باز فرصتی برای ما فراهم کرد تا درک مردم از اسلام را بهبود بخشیده و پیش داوری های غلط و تصویر نادرست شکل گرفته از اسلام که در ذهن بسیاری از مردم وجود دارد را تصحیح کنیم.

 

گفتنی است، پس از حملات تروریستی گروه داعش در کشورهای غربی مسلمانان ساکن در این کشورها به طرق گوناگون تلاش می کنند که چهره واقعی و رحمانی اسلام را به غیرمسلمانان معرفی کنند./990/ب903/د

ارسال نظرات