۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۴۴۲۳۸۶

فصلنامه نقد کتاب «کودک و نوجوان» در پله نهم

شماره نهم فصلنامه نقد کتاب «کودک و نوجوان» با نقد و بررسی وضعیت کتاب کودک از سوی مؤ‍سسه خانه کتاب منتشر شد.
 نهمین شماره فصلنامه نقد کتاب «کودک و نوجوان»

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خانه کتاب، شماره نهم فصلنامه نقد کتاب «کودک و نوجوان» با نقد و بررسی وضعیت کتاب کودک به سردبیری سیدعلی کاشفی خوانساری منتشر شد.

 

در این  فصلنامه نقدی بر آثار احمد اکبرپور، علی بوذری، مینا پورشعبانی، راشین جهانگیری، برزو سریزدی، فرزاد فربد، فیلیپ کلمن، محمدهادی محمدی و محمدرضا محمدی نیکو را مطالعه می‌کنیم.

 

ادبیات کودک در گفت‌و‌گو با نزاهت باشجی، مترجم اهل ترکیه با عنوان «نهادهای مدنی برای تعامل پیش قدم می شوند» در این شماره از فصلنامه خواندنی است.

 

رفیع افتخار، نوش‌آفرین انصاری، فرهاد حسن‌زاده، سپیده خلیلی، سیدصادق رضایی، علی‌اصغر سیدآبادی و مسعودکوثری نیز از جمله نویسندگان مطالب این شماره از فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان هستند.

 

«بیست و نه نکته درباره نمایشگاه بیست و نه»، «پویایی زبان و تاثیر آن بر خوانش مخاطب»، «کودکان و الفبای هزاران ساله»، «نیاز مبرم به مباحث نظری بومی» و «فهرست مقالات و کتاب های نظری کودک و نوجوان» از جمله مطالب مندرج در این فصلنامه ابه‌شمار می‌روند.

 

نهمین شماره فصلنامه نقد کتاب کودک و نوجوان به سردبیری سیدعلی کاشفی‌خوانساری در 268 صفحه،  به قیمت 6 هزار تومان از سوی موسسه خانه کتاب منتشر شده است./998/د102/ق

 

ارسال نظرات