۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۴۴۲۶۰۲
با محوریت «امام رضا، الگوی زندگی جهادی»؛

مشاوره های گروهی در حرم رضوی برگزار می‌شود

رییس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی گفت: مشاوره های گروهی حرم مطهر رضوی در دهه كرامت با محوریت «امام رضا؛ الگوی زندگی جهادی» برگزار می شود.
سبک زندگی جهادی

مهدی لسانی، رییس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اظهار کرد: الگوی زندگی رضوی، سبک زندگی اسلامی، خانواده رضوی، سبک زندگی جهادی و مدیریت خشم عنوان مشاوره های گروهی در این ایام است که موضوعاتی ذیل هریک مورد بررسی قرار می گیرد.

لسانی بیان کرد: الگوی زندگی رضوی با موضوعات «سلامت روان، طب الرضا»، «تربیت فرزند جهادی»، «مهارتهاي قبل ازازدواج»، «کرامت همسر و رضایت از زندگی» تبیین می شود.

وی ادامه داد: سبک زندگی اسلامی با محور «نقش بخشش در خانواده و وسواس» و سبک زندگی جهادی با محورهای «معيارهاي خانواده مقاوم»، «امید به زندگی»، «وظایف والدین»، «آسيب شناسي فضاي مجازي» و «ارتباط موثر و تکریم زائر» بررسی می شود.

لسانی افزود: خانواده رضوی با محورهای «وظایف متقابل همسران و تأثیر مهارتهای ارتباطی» و مدیریت خشم با محور «کرامت انسانی و تکریم خانواده» از دیگر عناوین مشاوره گروهی حرم رضوی در دهه کرامت است.

رییس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: مشاوره های گروهی با رویکرد دینی هر روز ساعت 9 تا 11 و 17 تا 19 در ایوان غربی صحن جامع رضوی و مشاوره فردی هر روز ساعت 8 تا19 و جمعه ها ساعت 8 تا 12 برگزار می شود.

لسانی افزود: آقایان مهدوی نیا، هاشم زئی، هادی، مرکبی، بابایی، صادقیان و خانمها قندهاری زاده، تقویان و سیدزاده از جمله کارشناسان این برنامه ها است.

رییس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی یادآور شد: 70 گفتمان دینی در قالب «فقه و زندگی»، «تمنای حضور»، «نجوای عارفانه»، «پرسمان رضوی»، «دین، نشاط، زندگی»، «فیض حضور» و جلسات پرسش و پاسخ در مدرسه پریزاد و اماکن متبرکه در ایام دهه کرامت برگزار می شود./302/1308/ب1

ارسال نظرات