۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۴۴۲۹۰۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

احیای امر به معروف و نهی از منکر زمینه ساز کاهش آسیبهای اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در لرستان احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر را زمینه ساز تحول در جامعه دانست و گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی لرستان، گفت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه ای واجب و مورد تأکید اسلام است.

وی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر از کلیدی ترین فرایض در اسلام است، افزود: این فریضه از مسائل توصیه شده برای رسیدن به جامعه­ ای ایمن است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: هر فرد با انجام وظیفه در راستای احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر باید در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گام بردارد.

وی با تأکید بر این که امر به معروف و نهی از منکر باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود، خاطرنشان کرد: احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه یادآور شد: تلاش برای تأمین نظم و امنیت جامعه، کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی اقدامی مهم و مؤثر در مسیر احیای فرضیه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را اقدامی مؤثر در جهت پیشگیری از بروز جرایم و سد محکمی در برابر دسیسه های دشمن دانست.

امام جمعه خرم آباد پرداختن به مسأله مهم امر به معروف و نهی از منکر را امری مهم در جهت تقویت باورهای معنوی و اعتقادی مردم دانست و گفت: احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر اساس تحول در نظام اسلامی است.

وی با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در احیای امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: احیای این فریضه واجب می تواند منشأ خدمات ارزشمند در جامعه اسلامی باشد./9451/302/ب2

ارسال نظرات