۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۴۴۳۶۰۲
یکی از علمای سنی لبنان مطرح کرد؛

حاکمان عرب سرسپردگی در برابر رژیم صهیونیستی را برگزیده‎اند

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت با اشاره به تفاوت ارتش های عربی و مقاومت اسلامی تصریح کرد که حاکمان عرب تصمیم گرفته اند سرسپرده رژیم صهیونیستی باشند در حالی که مقاومت راه عزت و کرامت را برگزیده است.
ماهر حمود، امام جماعت مسجد القدس صيدا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از العهد، شیخ ماهر حمود از علمای اهل تسنن لبنان و رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در خطبه های نماز جمعه مسجد قدس صیدای این کشور با اشاره به فرارسیدن دهمین سالروز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه گفت: پیروزی در جنگ 33 روزه از از مراسم هایی نیست که فقط سالروز آن را جشن بگیریم بلکه دارای درس های بی پایان است.

 

وی افزود: درس اصلی این جنگ این سوال است که چرا ارتش های عربی در برابر رژیم صهیونیستی شکست می خورند اما مقاومت در لبنان و فلسطین با وجود تفاوت شدید امکانات نسبت به دشمن می تواند عرضه اندام کرده و به پیروزی دست یابد؟

 

شیخ حمود تصریح کرد: ارتش های ضعیف و بی روحیه، خود را در برابر ظالمان، ناتوان می بینند اما مقاومت هیچگاه اعلام ناتوانی نکرده و با قدرت در برابر دشمن می ایستد. دشمن با سلاح روحیه و ایمانی که خداوند به مقاومت در لبنان و فلسطین داد، شگفت زده است.

 

این عالم لبنانی از سرسپردگی حاکمان عرب در برابر رژیم صهیونیستی ابراز تأسف کرد و اظهار داشت: شکست خوردگان ناتوانی خود را به قدرت آمریکا و غرب و حمایت آنها از رژیم صهیونیستی با بحران های داخلی قلمداد می کنند، اما واقعیت این است که آنها تصمیم گرفته اند ذلت را در پیش گرفته و سرسپرده دشمن باشند.

 

رییس اتحادیه علمای مقاومت ادامه داد: اگر این حکومت های شکست خورده و سرسپرده، قدرت غیرطبیعی خود را به جای استفاده علیه عراق و سوریه و یمن در برابر رژیم صهیونیستی بکار می بردند هم اکنون شاهد زوال رژیم بودیم.

 

وی در پایان گفت: این امت تصمیم گرفته است که ناتوان و شکست خورده باشد نه اینکه بر اساس شرایط و بحران ها به این مساله گرفتار شده باشد./980/ب902/د

خبرنگار: محمدرضا جایروند

ارسال نظرات