۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۴۴۳۷۴۹

رونمایی از المان واقعه غدیر در نجف

با حضور مسؤولان وخادمان آستان علوى از المان واقعه غدیر خم واقع در یکی از میدان‎های شهرستان المناذره استان نجف رونمايى شد.
رونمایی از المان واقعه غدیر در شهرستان المناذره

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت آستان علوی، جانشین تولیت آستان علوی به همراه شماری از مسؤولان و خادمان آستان در مراسم رونمايى از المان واقعه غدير خم در يكى از ميدان هاى شهرستان المناذره از توابع شهر نجف اشرف حضور يافتند.

 

حجت الاسلام سعد العابدى مسؤول واحد امور اجتماعى در آستان علوى در اين رابطه به واحد اطلاع رسانى آستان گفت: در پی هماهنگی صورت گرفته با شهربانی شهرستان المناذره مراسم ویژه ای جهت رونمایی از المان واقعه خجسته غدیرخم واقع در یکی از میدانهای این شهر برگزار شد و مسؤولان آستان علوى با حضور خود در اين مراسم از دست اندركاران وطراحان اين المان تجليل به عمل آوردند.

 

العابدى افزود: با توجه به پیشنهادات ارائه شده به شورای شهر نجف قرار است المانهای مشابهی در ورودی های شهر نجف وکوفه طراحی ونصب شود تا یادوارهی این روز بزرگ والهی همواره در اذهان زنده باشد.

 

برگزاری سمینار تخصصی سازمان بین المللی پزشکان امامیه در آستان قدس علوی

 

سمینار تخصصی در زمینه بهداشت ودرمان با همکاری مشترک سازمان بین المللی پزشکان امامیه (IMI) وکارشناسان وپزشکان کلینیک درمانی آستان قدس علوی در تالار سید الاوصیا آستان علوى برگزار شد.

 

قاسم محمد مسؤول كلينيک درمانی آستان علوی در این رابطه به واحد اطلاع رسانی آستان گفت: در پی هماهنگی های صورت گرفته با دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی، یکی از مراجع تقلید نجف اشرف یک سمینار تخصصی در زمینه بهداشت ودرمان بیماری های مزمن با حضور شماری از پزشکان و کارشناسان سازمان برگزار شد.

 

گفتنی است سازمان بین المللی پزشکان امامیه (IMI) یکی از نهادهای خیریه شناخته شده در سطح بین الملل به شمار می رود وبیش از 10 هزار پزشک از 12 کشور مختلف عضو این سازمان است ودر ایام زیارتهای ملیونی مانند اربعین حسینی با حضور در شهرهای عتبات عالیات خدمات انسان دوستانه خود را ارائه می دهند وتاکنون چندین سمینار علمی و کارگاه آموزشی در مراکز درمانی عراق توسط این سازمان برگزار شده است./994/ب101/د

ارسال نظرات