۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۴۴۴۸۰۱

هیأت پارلمانی برای بررسی پرونده فساد شورای شهر وارد تبریز شد

هیأتی متشکل از نمایندگان عضو در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور برای بررسی پرونده فساد اعضای شورای شهر وارد تبریز شدند.
هیات پارلمانی در تبریز

احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: در دیداری که هفته گذشته با وزیر کشور و با حضور در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور داشتیم، توضیحاتی در خصوص عملکرد فرمانداری تبریز در پرونده تخلفات شورای شهر تبریز ارائه شد.
وی خاطرنشان کرد: در پی این دیدار، کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مصوب کرد؛ هیأتی به نمایندگی از طرف کمیسیون جهت بررسی عملکرد فرمانداری و تخلفات برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز که به پرونده فساد شورا و شهرداری موصوف شده است به این شهر سفر کند.
بیگی با بیان این‌که فرمانداری‌ تبریز و هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان عملکرد مقبولی در مواجه با تخلفات شورا نداشته است، گفت: این هیات متشکل از سید حمیدرضا کاظمی نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، محمود محمودی شاهین‌نشین و شهاب‌الدین بی‌مقدار است.
وی با بیان این‌که این هیأت نشست‌هایی با حضور استاندار آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز، اعضای متخلف شورا، رئیس شورا و برخی از حقوق‌دان‌ها داشته‌ است، تصریح کرد:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تعیین تکلیف اعضای خاطی شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: انتظار می‌رود با توجه در پیش بودن انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز، شورای حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان در اسرع وقت در نشستی به پرونده فساد اعضای شورای تبریز ورود کرده و در خصوص افراد خاطی احکام لازم را صادر کند.
علیرضابیگی با بیان اینکه اگر موضع آقایان ختم پرونده فساد شورا باشد تشکیل فوری جلسه شورای حل اختلاف گریزناپذیر است،‌ گفت: سفر هیاتی از قوه مقننه به تبریز فرصت خوبی برای تشکیل نخستین جلسه شورای حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان آذربایجان‌شرقی است.
گفتنی است، پرونده تخلفات مالی برخی از اعضای شورای شهر و شهرداری تبریز طی ماه‌های گذشته خبرساز شده که اظهارنظر های مختلفی پیرامون این تخلف مالی وجود دارد، اما باید منتظر ماند و دید که دستگاه قضائی چه آرایی در خصوص خاطیان صادر خواهد کرد./935/پ203/ج

 

ارسال نظرات