۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۴۴۵۳۰۴
جهاد اسلامی:

مقاومت تا آزادی مسجد الاقصی ادامه خواهد داشت

یک مقام بلند پایه جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: آتشی که 47 سال از سوی جنایتکار اسرائیلی در مسجد الاقصی برافروخته شد، همچنان در دل های مسلمانان زبانه می کشد.
بیت المقدس

به گزارش خبرگزاری رسا، ابوطارق المدلل از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی، امروز یکشنبه در جریان تجمعی که جنبش جهاد اسلامی آن را به مناسبت چهل و هفتمین سالروز به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی در شهر غزه برگزار کرده بود، تصریح کرد: این جنایت همچنان در ذهن و یاد وخاطره ما نقش بسته است.

وی ضمن اشاره به تداوم تجاوزات اشغالگران صهیونیست در شهر قدس و مسجد الاقصی، گفت که نظامیان صهیونیست به حفاری های خود در اطراف و زیر مسجد الاقصی و تبعید فلسطینیان ساکن قدس و بستن دروازه های مسجد الاقصی ادامه می دهند.

به گزاش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، المدلل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مهند حلبی و هدیل الهشلمون که در جریان مقابله با تجاوزهای اسرائیل شربت شهادت را نوشیدند، افزود که خون این شهیدان هرگز به هدر نخواهد رفت، بلکه موجب شعله ور تر شدن مشعل مقاومت خواهد شد.

وی با ملت فلسطین به ویژه ساکنان بیت المقدس عهد و پیمان بست که مقاومت تا آزاد سازی مسجد الاقصی ادامه خواهد داشت./982/ب102/د

ارسال نظرات