۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۴۴۵۴۲۷
مسؤول دبیرخانه کانونهای مساجد لرستان خبر داد؛

اعزام فعالان کانونهای مساجد استان به طرح اندیشه های آسمانی

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان از اعزام فعالان کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان به طرح اندیشه های آسمانی خبر داد و گفت: در این راستا 60 نفر از اعضای کانونها اعزام می شود.
حجت الاسلام موسوی مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه که در دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار شد، گفت: نهمین دوره همایش اندیشه های آسمانی از اول شهریور ماه جاری در مشهد برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری همایش آسمانی را کادرسازی برای کانونها و با نگاه تربیت تشکیلاتی مبتنی بر مبانی دینی عنوان کرد.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به اعزام 60 نفر از فعالان کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان به طرح اندیشه های آسمانی، خاطرنشان کرد: این افراد شامل مدیران و رابطان خواهر و برادر کانونها هستند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 15 نفر بانوان هستند، اظهار کرد: رابطان خواهر کانون های مساجد از 17 تا 20 شهریور برای شرکت در این دوره آموزشی به مشهد مقدس اعزام می شوند.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: از 12 تا 16 شهریور نیز برادران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان برای شرکت در طرح همایش آسمانی اعزام می شوند.

وی به محورهای برگزاری همایش اندیشه های آسمانی اشاره کرد و گفت: این همایش با محوریت تعریف جهاد، روحیه جهادی، شاخصه های مدیر جهادی، نسبت مدیر جهادی با مفهوم انقلابی گری و مسؤولیت و روحیه جهادی در سنگر مساجد برگزار می شود.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان الگوهای مدیران جهادی و اقدامات جهادی، اولویتهای نظام، آسیبهای اجتماعی و نحوه پرداختن به آن از منظر مدیر جهادی را از دیگر سرفصلهای  این همایش فرهنگی آموزشی بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: دیگر محورهای نهمین دوره همایش اندیشه های آسمانی جبهه‌شناسی، تمدن‌سازی و مؤلفه‌های مسجد طراز اسلامی، حرکت، جهاد و انقلابی‌بودن، بایدها و الزامات فعالیت فرهنگی، معرفی الگوها و کادر‌سازی است./9459/202/ب2

ارسال نظرات