۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۴۴۵۵۸۴
از سوی حوزه علمیه خواهران الزهراء زنجان؛

چهارمین شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی «آلاء» به چاپ رسید

چهارمین شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی آلاء از سوی معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران الزهراء (س) زنجان با همکاری طلاب و اساتید، امروز منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.
دوفصلنامه آلاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، چهارمین شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی آلاء از سوی معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران الزهراء (سلام الله علیها) زنجان با همکاری طلاب و اساتید این مدرسه علمیه، امروز منتشر شده و در اختیار علاقه مندان در دیگر مدارس علمیه استان و مراکز و ارگان های فرهنگی قرار گرفت.

بنا بر این گزارش؛ چهارمین شماره دو فصلنامه علمی پژوهشی آلاء در دومین سال انتشار آن که مربوط به بهار و تابستان سال 95 است از سوی حوزه علمیه خواهران الزهراء (سلام الله علیها) زنجان و با یک طراحی خوب و سطح بالا منتشر شده و با ارائه مقالات استاندارد و در موضوعات کاربردی، به یکی از مجلات خوب حوزوی داخل استان تبدیل شده است.

در این شماره از دوفصلنامه علمی پژوهشی آلاء به موضوعات پرکاربردی مانند رزق و روزی و وسعت مال، وسواس های مضر موجود در انسان ها، عفت و موضوعات به روز و کاربردی خوبی از سوی طلاب و اساتید این مدرسه علمیه در قالب مقالاتی استاندارد پرداخته شده است.

رزق و روزی از دیدگاه آیات و روایات، تغذیه از دیدگاه قرآن و روایات، امدادهای غیبی از دیدگاه قرآن، انواع وسواس و درمان آن از دیدگاه قران و روایات، برکات شب و سحر از دیدگاه قرآن و روایات و عفت از دیدگاه قرآن از جمله مقالاتی است که در این شماره از دوفصلنامه آلاء منتشر شده است./949/ن602/ق

ارسال نظرات