۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۴۴۵۹۲۹

جزییات دیدار جمعی از اعضای هیأت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی با آ‌یت الله مظاهری

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی از دیدار جمعی از اعضای هیأت مدیره این مجمع با حضرت آیت الله حسین مظاهری در اصفهان خبر داد.
مظاهری محمدباقر خراسانی مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی

محمد باقر خراسانی مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از دیدار روز سه شنبه جمعی از اعضای هیأت مدیره این مجمع با حضرت آیت الله حسین مظاهری در اصفهان خبر داد.

وی با اشاره به مسائل مطرح شده در این دیدار افزود: این دیدار پیرو فعال شدن شعبه اصفهان مجمع عالی حکمت اسلامی با حضور جمعی از اعضای هیأت مدیره برگزار شد. حدود دو سال قبل یعنی سال 93 دیداری با آیت الله العظمی مظاهری داشتیم که تأکید بر احیای حکمت در اصفهان داشتند.

خراسانی با بیان این که تأکید ایشان این بود با توجه به پیشینه حکمی خوب اصفهان، اقداماتی باید صورت گیرد، اظهار داشت: در دیدار 23 اردیبهشت سال 93 آیت الله العظمی مظاهری فرمودند مجمع عالی حکمت اسلامی برنامه ها و فعالیت خود را در اصفهان داشته باشد.

وی ادامه داد: از آنجایی که خود حضرت آیت الله العظمی مظاهری اهل حکمت هستند و از شاگردان حضرت امام خمینی(ره) بودند بر احیای حکمت و عرفان شیعی با قرائت امام راحل بسیار تأکید کردند، در دیدار اخیر نیز ایشان مجددا خواستار بودند که مباحث و دروس حکمی در حوزه اصفهان فعال تر و پیشینه درخشان حکمی اصفهان احیا شود.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی با اشاره به تأکید حضرت آیت الله مظاهری مبنی بر این که فعالیت های آموزشی و پژوهشی در شعبه اصفهان مجمع باید جدی تر پیگیری شود، ابرازداشت: در این دیدار آقایان فیاضی، غروی، معلمی، رمضانی و بنده حضور داشتند که گزارشاتی از اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی شعبه اصفهان به ایشان ارائه شد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات