۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۴۴۶۲۵۰

شهادت 236 فلسطینی از آغاز انتفاضه قدس تاکنون

روز گذشته با شهادت یک جوان فلسطینی در رام الله به دست نظامیان صهیونیست، تعداد شهدای فلسطینی از آغاز انتفاضه جدید قدس به 236 تن رسید.
شهدای انتفاظه فلسطین

به گزارش خبرگزاری رسا، از آغاز انتفاضه قدس در ماه اکتبر گذشته تاکنون 236 فلسطینی به شهادت رسیده اند که 91 نفر از آن ها از ابتدای سال جاری شهید شده اند. زکریا محمد حامد از شهرک سلواد در نزدیکی رام الله دیروز جمعه به ضرب گلوله اشغالگران در نزدیکی رام الله به شهادت رسید و 236 امین شهید انتفاضه نام گرفت.

زکریا محمد حامد 38 ساله در ورودی شهرک سلواد در نزدیکی رام الله از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی هدف تیراندازی قرار گرفته و به شهادت رسید.

در همین راستا، ماهر ثلجی عضو شهرداری سلواد اظهار داشت که ایاد حامد پس از اصابت 4 گلوله به بدنش به شهادت رسیده است. ثلجی تاکید کرد که این شهید فلسطینی معلول و دارای 3 فرزند بود.

این در حالی است که پایگاه خبری عبری زبان 0404 مدعی شد که این جوان فلسطینی به سمت نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک سلواد در مجاورت رام الله تیراندازی کرده و بعد از این، صهیونیتس ها وی را به شهادت رسانده اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رژیم صهیونیستی همچنین برای بازرسی بدنی این شهید فلسطینی نیروهای متخصص مواد منفجره را به محل احضار کرد.

رسانه های صهیونیستی در ادامه تناقض گویی های خود این بار مدعی شدند که این فلسطینی مسلح  نبوده، بلکه بدون سلاح و با دست خالی قصد حمله به نظامیان صهیونیست را داشته است.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی مانع از ورود خودروهای امدادرسانی به شهرک سلواد به منظور امدادرسانی به این فلسطینی و انتقال وی به مراکز درمانی شدند.

سخنگوی ارتش صهیونیستی نیز تصریح کرد که تحقیقاتی در رابطه با تیراندازی به سمت این جوان فلسطینی انجام خواهد شد./847/ب102/د

ارسال نظرات