۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۴۴۶۵۲۰
کارشناس مسائل سیاسی:

هدف عناصر غربی از مقابله با علما رضایت جریان لائیک است

تحلیلگر مسائل سیاسی هدف از موج سازی برخی عناصر در کشور را راضی کردن جریان لائیک خواند و گفت: برخیها با زیر پا گذاشتن قانون و شرع به مقابله با علما برخاسته اند اما مردم انقلابی این توطئه ها را خنثی می کنند.
تمدن غربی و اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، حسین محمدی، کارشناس مسائل سیاسی، ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه فنی و مهندسی این شهرستان هدف دشمنان را از رونق سایتهای مبتذل اینترنتی و شبکه های مخرب ماهواره ای، سست و بی اراده کردن جوانان نسبت به ارزشهای دینی، انقلابی و الهی عنوان و آن را تهدیدی برای جوامع دانست کرد.

وی ادامه داد: هدف امروز دشمنان ترویج فساد و بی بند و باری ملت ایران بوده  و تمام مسائل هسته ای و موشکی بهانه ای برای سرگرم کردن مردم و مسؤولان و انحراف از نقشه دشمنان است.

کارشناس مسائل سیاسی تحمیل شبکه های اجتماعی مخرب را از سناریوهای مهم دشمنان برای ملت ایران عنوان و اظهار کرد: دشمنان به دنبال پیاده سازی طرح اندلس در جمهوری اسلامی ایران هستند تا با بی تفاوت کردن اقشار مختلف مردم نسبت به مباحث انقلابی کشور را به اشغال خود در آورند.

محمدی ترویج فساد، فحشا و بی بند و باری را از اولویتهای برنامه غرب دانست و یادآور شد: آنان پس از شکست سنگین در توطئه های مختلف خود چاره ای جز این برای انحراف انقلاب ندارند.

وی هدف از موج سازی برخی عناصر در بدنه کشور را راضی کردن جریان لائیک با کمتر از یک درصد جمعیت دنیا خواند و تاکید کرد: برخیها با زیر پا گذاشتن قانون و شرع به مقابله با علما برخاسته اند اما مردم مومن و انقلابی با همراهی یکدیگر این توطئه شوم را خنثی می کنند./203/864/ب1

ارسال نظرات