۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۴۴۶۷۷۸
استاد حوزه علمیه:

بصیرت راه مقابله با توطئه‌های دشمن است

استاد حوزه علمیه گفت: دشمن نسل جوان کشور را با وسایلی همچون ماهواره مورد هجمه های خود قرار داده و مردم باید با بصیرت کامل از نقشه های شوم دشمن، سالم بیرون بیایند.
دشمن

حجت الاسلام رمضان براهویی استاد حوزه علمیه کهنوج در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری رسا درکرمان، گفت: دشمن شناسی از مهمترین کارهایی بوده که مردم باید در زندگی های خود انجام دهند.

وی افزود: اهمیت مباحث دشمن شناسی این قدر بالا بوده که اگر کسی در جامعه به دنبال شناخت دشمن نباشد، نمی تواند زندگی راحتی را برای خود داشته باشد.

استاد حوزه علمیه کهنوج با توجه به این که انسانها باید دشمن زمان خود را بشناسند و از آن دوری کنند، اظهار داشت: انسان باید دشمن را در زندگی خود بشناسد تا با هوشیاری کامل زندگی خوبی را برای خود و خانواده رقم بزند.

وی ابراز داشت: کشور زمانی می تواند از مرزهای خود دفاع کند که دشمن را به طور کامل بشناسد و بفهمد که اهداف دشمن چه چیزی می تواند باشد تا نقشه ها و برنامه های دشمن را بتوانیم با فکری اسلامی از بین ببریم.

حجت الاسلام براهویی با اشاره به این که در بحث دشمن شناسی فرمایشات مقام معظم رهبری را مطالعه کنیم، ابراز داشت، یکی از ویژگیهایی که مقام معظم رهبری در سخنرانیهای خود دارد این است که همیشه از اهداف دشمن در کلام این عالم بزرگوار مشاهده می کنیم که این اهمیت مباحث دشمن شناسی را می رساند.

وی خاطرنشان کرد: انسان زمانی که توانست نقاط منفی و اهداف دشمن را بشناسد، دیگر در زندگی خود فریب دشمن را با وسیله هایی همچون ماهواره و شبکه های مجازی نمی خورد زیرا دشمن بر روی فضاهای مجازی برنامه ریزیهای فراوانی کرده است تا جوان ایرانی را از اسلام دور کند.

حجت الاسلام براهویی با اشاره به این که هدف دشمن دور کردن مردم از اسلام است، ابراز داشت: دشمن نسل جوان کشور ایران را مورد هجمه های خود قرار داده و مردم باید با بصیرت کامل از نقشه های شوم دشمن، سالم بیرون بیایند.

وی تصریح کرد: تصعیف باورهای دینی از اهداف دشمن بوده و دشمن می خواهد با ضعیف کردن باورهای دینی مردم، تمام ارزشهای اسلام را که جوانان زیادی خون خود را به خاطر آن داده اند، بی ارزش برای نسل جوان به تصویر بکشد.

حجت الاسلام براهویی در پایان گفت: یکی از مصادیق ضعیف کردن مردم از دین این است که دشمن ذهن مردم را نسبت به روحانیت تغییر داده و روحانیت را به یک شکل دیگر برای مردم تعریف کرده است که این موضوع، خطرات زیادی را به دنبال دارد./303/9707/ب1

ارسال نظرات