۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۴۴۶۹۲۱
حجت الاسلام حسن زاده:

مردم در انتخابات 96 در مورد عملکرد دولت قضاوت می کنند

مدیر حوزه های علمیه میاندوآب گفت: مردم در انتخابات سال آینده در مورد عملکرد دولت با آرایی که می دهند قضاوت کرده و عملکرد دولت را با رأی خود تأیید یا رد می کنند، بنابراین سیاه نمایی در این عرصه که دولت هیچ عملکرد مثبتی ندارد و یا سفیدنمایی عده ای در این راستا که همه جا گلستان و تمام مشکلات حل شده است، امری لغو و بی فایده است.
حجت الاسلام حمید حسن زاده، امام جمعه میاندوآب

حجت الاسلام حمید حسن زاده، امام جمعه میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: دولت برای عدم وابستگی به بیگانگان باید در سه حوزه اقتصادی، سیاسی و نظامی استقلال خود را حفظ کند و تمامی آحاد مردم و مسؤولان وظیفه دارند در این زمینه تلاش کنند.

وی افزود: اگر استقلال اقتصادی، سیاسی و نظامی کشور حفظ نشود نمی توانیم در برابر بیگانگان مقاومت کرده و حافظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب باشیم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، گفت: پافشاری معظم له نسبت به این مسأله بخاطر ایستادن کشور روی پای خود و دفاع از منافع ملی در برابر بیگانگان است.

وی با بیان اینکه درخواست ما از مسؤولان مقابله با نفوذ بیگانگان در تمامی عرصه ها به ویژه در سه عرصه سیاسی، اقتصادی و نظامی است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اگر امروز در این سه بخش نفوذ کنند قدرت بازدارندگی کشور را تضعیف کرده و به دنبال کسب منافع خود به پیکره نظام اسلامی لطمه می زنند.

حجت الاسلام حسن زاده ورود دوستان نظام را به عرصه های سیاسی، اقتصادی و نظامی در راستای جلب منافع خود آنان عنوان و ابراز کرد: حتی دولتها باید در مراوده با کشورهای دوست نیز جانب احتیاط را رعایت کرده و هرگز از حفظ استقلال و عدم وابستگی کشور عقب نشینی نکنند.

وی به فرآیند سیاسی حاکم بر جامعه اشاره و عنوان کرد: در بررسی عملکرد دولتها متاسفانه قشری به دنبال سیاه نمایی مطلق و یا سفید نمایی مطلق هستند که چنین رویه ای مردود است؛ در هر نقد و بررسی ای باید جانب انصاف و عدالت را در نظر گرفت.

مدیر حوزه های علمیه میاندوآب ضمن تاکید بر عدم افراط و تفریط در تایید یا رد عملکرد دولتها، گفت: حقایق و کارهایی که دولتها انجام داده اند باید به درستی به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم خود در مورد آنان قضاوت کنند؛ قضاوت یک طرفه یا یک جانبه امر پسندیده ای نیست.

وی از وجود برخی از نقدها به عملکرد دولت یازدهم، گفت: مردم در انتخابات سال آینده در مورد عملکرد دولت با آرایی که می دهند قضاوت کرده و عملکرد دولت را با رأی خود تایید یا رد می کنند، بنابراین سیاه نمایی در این عرصه که دولت هیچ عملکرد مثبتی ندارد و یا سفیدنمایی عده ای در این راستا که همه جا گلستان شده و تمام مشکلات حل شده است، امری لغو و بی فایده است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و شاهد واقعیتها، افزود: قضاوت اصلی در مورد هر دولتی با رای و انتخاب مردم مشخص می شود و برخی از رسانه ها باید مراقب باشند تا با سیاه نمایی و ایجاد شبهه قضاوت مردم را زیر سوال نبرند./302/936/ب1

ارسال نظرات