۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۴۴۸۱۹۷

تدابیر آستان‎های مقدس حسینی و عباسی برای مقابله با نفوذ داعش به کربلا

آستان‎های مقدس حسینی و عباسی طی جلسه‎ای با برخی از مسؤولان منطقه عین التمر راه‎های مقابله با نفوذ داعش به کربلا را بررسی کردند.
تدابیر آستان‎های مقدس حسینی و عباسی برای مقابله با نفوذ داعش به کربلا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الفرات نیوز، داعش چند روز گذشته منطقه عین التمر از توابع استان کربلا را مورد حمله تروریستی قرار داد بر همین اساس مسؤولان آستان مقدس حسینی و عباسی برای اطلاع از جزئیات این جنایت و بررسی راههای پیشگیری از آن جلسه‎ای با برخی از اندیشمندان و شیوخ این منطقه برگزار کردند.

حجت الاسلام سید احمد صافی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس عباسی و محفوظ التمیمی، رییس کمیسیون قانون در شورای کربلا از جمله افرادی بودند که در این جلسه حضور داشتند.

اندیشمندان و شیوخ منطقه عین التمر در این نشست موضوعات مختلفی را برای مبارزه با تروریسم مانند افزایش همکاری میان عتبات عالیات و عین التمر و همچنین گسترش سطح اطلاعاتی در منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

برخی از مسؤولان آستان‎های مقدس کربلا نیز پس از یورش تروریست‎ها به عین التمر از این منطقه بازدید کرده و در مجالس بزرگداشت شهدا شرکت کردند.

گفتنی است که منطقه عین التمر در 120 کیلومتری غرب استان کربلا قرار دارد. اعضای جریان‎های تروریستی در چند روز گذشته با یورش به این منطقه 17 تن را شهید و 29 تن دیگر را مجروح کردند./994/ب902/د

ارسال نظرات