۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۴۴۸۴۵۳
آیت الله علما:

پیروی از مکتب شهدا گره گشای مشکلات نظام است

آیت الله علما در دیدار با خانواده شهید حمید رضا میرابیان با اشاره به پیشرفت نظام در عرصه های مختلف، گفت: پیروی از مکتب شهدا گره گشای مشکلات نظام است.
آیت الله علما آیت الله علما1 آیت الله علما2 آیت الله علما3 آیت الله علما4 آیت الله علما5 آیت الله علما6 آیت الله علما7 آیت الله علما8 آیت الله علما9 آیت الله علما10

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عصر امروز با خانواده شهید والامقام حمید رضا میرابیان دیدار کرد.

آیت الله علما با اشاره به مقام و جایگاه والای شهدا ابراز داشت: شهدا با شهادت خود جاودانه و ماندگار شدند، شهدا با صداقت و اخلاص پای حرف و اعتقاد خود ایستادند و سبب عزت و اقتدار نظام و انقلاب شدند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد: مکتب و سیره شهدا امروز گره گشای مشکلات نظام است، شهدا مسیر پیشبرد و تحقق اهداف نظام را با شهادت را مرتفع کردند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: شهدا با ایستادگی در برابر زورگویان ثابت کردند که انقلاب اسلامی در راه حفظ دین و صیانت از آرمان های امام و شهدای انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و به راحتی در برابر شیاطین زمانه سر تسلیم فرود نخواهند آورد.

وی در ادامه افزود: امروز هرچه داریم به برکت حماسه های ماندگار شهدا است، اقتدار کشور در زمینه نظامی مرهون توکل به خداوند متعال و انبیا معصومین و ادامه راه شهدا است.

آیت الله علما بیان داشت: امروز باید تلاشمان این باشد که راه شهدا را با قدرت و پشتکار تمام ادامه دهیم، زنده نگه داشتن شهدا سبب عزت و اقتدار دوچندان نظام و انقلاب می شود.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: خانواده های شهدا ذخایر تمام نشدنی و ارزشمندی هستند که تقدیر و احترام به آنها باید در رأس امور مسؤولان قرار گیرد.

وی به فرارسیدن ایام حج اشاره کرد و تصریح کرد: سیاست خارجی حکام سعودی در جهت تأمین منافع مستکبران تضییع حقوق مظلومان و مسلمانان منطقه بوده که اکنون با جلوگیری از ورود حجاج به سرزمین وحی از خیانت خود به جهان اسلام پرده برداشته است.

آیت الله علما در پایان ابراز داشت: اگر مسلمانان وحدت و انسجام خود را در برابر تفرقه افکنان حفظ کنند دست دشمنان اسلام رو شده و چهره واقعی آنها به دنیا نمایان خواهد شد./202/857/ب1

ارسال نظرات