۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۴۴۹۰۲۷
رییس انجمن دانشجویان شیعه پاکستان:

چشم پوشی از جنایت های آل سعود غیرممکن است

رییس انجمن دانشجویان شیعه پاکستان با تأکید بر اینکه جهان اسلام باید به اقدامات آل سعود و آل خلیفه دقت داشته باشد، از این دو خاندان به عنوان خاندان های استبدادی منطقه یاد کرد.
سید سرافراز نقوی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید سرفراز نقوی رییس انجمن دانشجویان شیعه پاکستان در مصاحبه با اسلام تایمز، جھان اسلام را نسبت به توطئه های آل سعود و آل خلیفه برحذر داشت.

وی با بیان این که داعش مزدور آمریکا و اسرائیل در منطقه است، گفت: جھان اسلام به سخنان رھبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رہ) رسیده است که قدرت ھای استکباری دشمن ملت ھای مسلمان هستند.

نقوی با اشارہ به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر بی کفایتی آل سعود در اداره حج افزود: حج از مسائل مهم جهان اسلام است و ما نباید از جنایت های این خاندان کثیف چشم پوشی کنیم. آگاهی از ماهیت آل سعود الزامی به شمار می آید.

وی خطاب به پیروان و رھروان خط ولایت در پاکستان تصریح کرد: آگاھی ملت پاکستان از دشمنان واقعی اسلام و ترویج افکار رھبر معظم انقلاب اسلامی آیت اللہ سید علی خامنه ای مھمترین کار پیروان خط ولایت در پاکستان است.

رییس انجمن دانشجویان شیعه پاکستان از اعضای این انجمن خواست که با عشق به ابا عبداللہ الحسین(ع)در سازندگی کشور سھیم باشند./988/ب902/د

اشهد نقوی
ارسال نظرات