۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۴۴۹۵۸۲

کتاب آل سعیون با هدف تبیین جنایات آل سعود روانه بازار شد

کتاب آل سعیون با هدف تبیین تاریخچه پیدایش، جنایات آل سعود و ارتباط تنگاتنگ آن ها با صهیونیسم روانه بازار کتاب شد.
کتاب آل سعیون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب «آل سعیون» نوشته صالح قاسمی درباره تاریخچه پیدایش و جنایات آل سعود از سوی نشر سلمان پاک راهی بازار کتاب شد.

این کتاب در دوازده فصل به تاریخچه پیدایش و جنایات آل سعود پرداخته است؛ فصل های اول این کتاب با عنوان پیشینه و نحوه به قدرت رسیدن آل سعود، فصل دوم با عنوان آل سعود یا آل صهیون، فصل سوم با عنوان کارنامه جنایات آل سعود از بدو تأسیس، فصل چهارم با عنوان اسلام در مذهب آل سعود، فصل پنجم با عنوان بحران عمیق فحشا در حکومت شاهزادگان آل سعود است.

فصل های ششم تا دوازدهم با عنوان های فساد مالی گسترده شاهزادگان آل سعود، سرطان نفت و اقتصاد در حال مرگ آل سعود، وضعیت حقوق بشر در پادشاهی آل سعود، گروهک های تروریستی و تکفیری؛ فرزندان نا مشروع آل سعود، آل سعود و آل یهود؛ وحدت دیرینه ایدئولوژیک و استراتژیک، جنگ قدرت شاهزادگان سعودی و فصل آخر با عنوان فصل الخطاب آمده است.

در پیش گفتار این کتاب آمده است: عربستان سعودی 85 درصد از مساحت شبه جزیره عربستان را تشکیل می دهد و با کشورهای عراق، اردن، کویت، امارات متحده عربی، قطر، عمان و یمن هم مرز است؛ عربستان سعودی با وسعتی برابر با 2 میلیون و 149 هزار کیلومتر مربع، بزرگ ترین کشور غرب آسیا و دومین کشور بزرگ عرب نشین پس از الجزایر است.

عربستان از چند نظر دارای اهمیت ژئوپلتیک است:

اول و مهم تر از همه، این کشور به عنوان بزرگ ترین تولید کننده نقت و چهارمین تولید کننده گاز طبیعی در جهان شناخته می شود.

دوم ـ قرار گرفتن در منطقه استراتژیک و پرتحول خاورمیانه به طوری که در دکترین امنیت دوستونی نیکسون، این کشور به عنوان دومین ستون پس از ایران تعیین شد و همواره یکی از متحدان و شرکای اصلی آمریکا در منطقه بوده است.

سوم ـ قرار گرفتن در میان دو آبراه مهم جهان، خلیج فارس و دریای سرخ.

چهارم ـ قرار گرفتن حرمین شریفین، خانه خدا و حرم حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم، در این کشور.

پنجم ـ سنی مذهب بودن و قرار گرفتن در دکترین سیاست خارجی نوین آمریکا به عنوان سدی در مقابل نفوذ جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اسلام برای بالا بردن ضریب امنیتی اسرائیل؛ و موارد دیگری که در این جا مجال پرداختن به آن ها نیست.

وایزمن، یکی از اصلی ترین بنیانگذاران رژیم جعلی اسرائیل، از قول وینسون چرچیل، نخست وزیر پیشین بریتانیا، می گوید: «نخستین طرح بریتانیا، تأسیس موجودیت آل سعود؛ و دومین طرح، تشکیل و تأسیس موجودیت رژیم صهیونیستی به وسیله بریتانیا بوده است.»

برآیند جنگ جهانی اول، تأسیس دولت آل سعود؛ و برآیند جنگ جهانی دوم، تأسیس دولت اسرائیل در 1948 بود. توماس ادوارد لارنس، جاسوس نظامی ارتش انگلستان در بحبوحه جنگ جهانی اول، حاکمیت آل سعود و وهابیون را در سرزمین وحی _ که مستر همفر و محمد بن عبدالوهاب زمینه هایش را از دو قرن پیش آماده کرده بودند _ عملی کرد.

لارنس همراهی و همکاری فیصل را جلب کرد و او را با وعده برپایی امپراتوری عرب، به همکاری با ژنرال ادموند آلنبی، فرمانده نیروهای انگلیسی در خاورمیانه در هدایت شورش عرب ها علیه ترک های عثمانی، وادار کرد. اسناد منتشر شده وزارت امور خارجه انگلستان در 2000 نشان می دهد که لارنس، عامل شبکه جاسوسی یهودی ـ صهیونیستی بوده است.

در این اسناد آمده که رونالد استورس یهودی، لارنس را با شبکه جاسوسی نیلی به ریاست آرونسون _ که در تاریخ معاصر از معروف ترین شبکه های بین المللی صهیونیستی به شمار آمده است _ مرتبط کرد.

سرمارتین گیلبرت، مورخ یهودی انگلیسی تبار و تحلیلگر معروف مسائل اسرائیل، در گفت وگو با روزنامه جروزلم پست می گوید:

بررسی برخی یادداشت های لارنس، که در مرکز اسناد و اوراق ملی انگلستان موجود است، نشان می دهد که او با قدرت از خواست صهیونیست ها برای ایجاد رژیمی یهودی حمایت می کرد؛ برای مثال لارنس، که در 1920 برای وینستون چرچیل کار می کرد، به صراحت اعلام کرد: «اراضی فلسطینی از کرانه های دریای مدیترانه تا رود اردن باید با عنوان سرزمین ملی یهودیان به رسمیت شناخته شود.»

وینستون چرچیل در 1945 پس از کنفرانس یالته، با ملک عبدالعزیز ملاقات کرد و به او گفت:

برای من شرافت بزرگ و سرور فوق سرور است که با مرادی ملاقات کرده ام که حق بزرگی برگردن من دارد. او دوستی صدیق در گرفتاری ها و سختی هاست و اگر او نبود، یهود به کمترین حق خود نمی رسید.

شاهد دیگر اینکه عبدالعزیز، که از 1902 _ 1953 سلطنت آل سعود را در دست دشات، زمانی به سنت جان فیلبی، رابط وزارت امور خارجه بریتانیا، گفته بود که او میسحیان و یهودیان را برتر از مسلمانان غیر وهابی می داند؛ و توضیح داده بود که مسیحیان براساس دین خود عمل می کنند، اما مسلمانانی که از استنباط وهابیان درباره توحید پیروی نمی کنند، به شرک آلوده اند.

در قسمت دیگر پیش گفتار آمده است:

ناگفته های حیرت انگیز و رسوا کننده ای درباره آل سعود وجود دارد که متأسفانه بسیاری از نخبگان و اندیشمندان دنیای اسلام نیز از بسیاری از آن ها بی خبرند. اکنون برای روشن شدن موضوع در چند گزاره به این اسرار مکتوم آل سعود دقت کنید:

* آیا می دانید اجداد آل سعود یهودی الاصل بوده و در حقیقت«مارانو» های نفوذی یهودی برای پیشبرد اهدافشان در دنیای اسلام هستند؟

*آیا مستنداتی که نشان می دهد محمد بن عبدالوهاب و محمد بن سعود، تربیت شدگان جاسوسان بریتانیایی برای مقابله با امپراتوری عثمانی بودند را دیده اید؟

*آیا می دانید که سلسه پادشاهی آل سعود در دو قرن گذشته، دوبار کاملا منقرض شد و هر بار دولت بریتانیا آن را از نابودی کامل نجات داد و این بار سومین دوره سلسله پادشاهی سعودیان است؟

*درباره دست نوشته ملک عبدالعزیز، مؤسس آل سعود، مبنی بر اعطای قدس شریف و فلسطین به یهودیان و موافقت با تشکیل سرزمین جعلی اسرائیل چه می دانید؟

*از قتل عام های گسترده مسلمانان شیعه و سنی، تخریب هولناک آثار تمدن اسلامی و به آتش کشیدن کتابخانه های تاریخی جهان اسلام به وسیله آل سعود، چه اندازه می دانید؟

*از سبک زندگی غربی و کاملا غیر اسلامی، فساد گسترده اخلاقی، ثروت افسانه ای و مفاسد مالی و هم چنین جنگ دائمی قدرت بین شاهزادگان زن و مرد سعودی، چه قدر آگاهی دارید؟

*آیا مروری به تاریخچه هتک حرمت ها و کشتارهای مکرر حجاج بیت الله الحرام، داشتن بیش ترین تعداد اعدام با شمشیر در جهان، عنوان بزرگ ترین خریدار تسلیحات نظامی از غرب، ناگفته هایی از سرطان دلارهای نفتی و نقش آل سعود در تشکیل گروهک های تکفیری و تروریستی مثل القاعده و داعش، برای شما خواننده گرامی قابل تأمل نیست؟

*آیا مایلید درباره روابط راهبردی و اهداف مشترک آل سعود و آل صهیون، جزایر سعودی تحت اشغال اسرائیل و هم چنین همکاری ها و اتحاد پنهانی و استراتژیک سعودیان و صهیونیست ها بیشتر بدایند؟

این عناوین و موضوعات بیشتر، بخشی از مطالبی است که در ادامه می آید.

در فصل پنجم کتاب آل سعیون به فسادهای اخلاقی خاندان سعودی پرداخته شده که سوء استفاده جنسی از کارگران زن خارجی، برده جنسی دانستن خدمتکاران و رانندگان، مخالف نبودن با سایت های پورنوگرافی و نشر فحشا، هم جنس گرایی هولناک شاهزادگان سعودی، ماجرای تبادل همسران در آل سعود، سودای شهوترانی شاهزاده سعودی با بازیگر هالیوود، سقط جنین های فراگیر شاهزادگان زن آل سعود، جده کانون لهو و لعب و رشوه جنسی انگلستان به شاهزاده سعودی از جمله آن موارد است.

فصل دوازدهم این کتاب، آل سعود را از نگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب تشریح کرده است که به 11 مورد از بیانات امام راحل درباره آل سعود که در صحیفه امام خمینیرحمةالله علیه آمده، پرداخته است؛ همچنین 11 مورد از مهمترین فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره حکومت دیکتاتوری آل سعود را اشاره و شرح می دهد.

در صفحه 355 و 356 کتاب آل سعیون اشعاری درباره جنایات آل سعود سروده شده و در ادامه چهره پادشاهان سعودی و اتفاقات مهم این خداندان سفاک به تصویر کشیده شده است؛ و در صفحه 380 این کتاب تصویر نامه ای دست نویس و مهر شخصی ملک عبدالعزیز، مؤسس آل سعود، که در آن فلسطین را به انگلستان و یهودیان بخشیده، آمده است که متن ترجمه شده آن به این شرح است: من سلطان عبدالعزیز فرزند عبدالرحمن الفیصل السعود هزار بار نزد جناب پرسی کوکس نماینده بریتانیای عظیم، اعتراف می کنم که هیچ ممانعت و مخالفتی با دادن سرزمین فلسطین به یهودیان بیچاره و یا هر کس دیگری که بریتانیا صلاح می داند، ندارم. بنده تا قیامت با بریتانیا هم رأی هستم و موضع من همیشه همان موضع بریتانیاست.

گفتنی است که این کتاب جمعا از 139 منبع بهره گیری کرده که منابع آن شامل، 55 کتاب فارسی، 81 کتاب عربی و 8 سایت داخلی و خارجی بوده است.

کتاب آل سعیون نوشته صالح قاسمی از سوی نشر سلمان پاک در شمارگان 200 نسخه و در 395 صفحه، با قیمت 16 هزار تومان در سال 1395 راهی بازار کتاب شده است؛ علاقه مندان برای تهییه این کتاب می توانند با مراکز پخش آن به شماره های «سلمان پاک : 09215598151 و 33465818_021» و «آفتاب پنهان : 09192511036 و 37836509_025» تماس حاصل کنند./840/ن600/ق

ارسال نظرات