۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۴۵۰۰۳۱
رییس حوزه علمیه کمالیه خرم آباد مطرح کرد؛

ضرورت ارتقای زیرساختهای معنوی و آموزشی در مدارس علمیه

رییس مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد گفت: برای ارتقای سطح علمی طلاب و پیشرفت مدارس علمیه باید زیرساختهای معنوی و آموزشی لازم ارتقا یابد.
رییس مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آیت الله عباسعلی صادقی، عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه های علمیه لرستان که در مرکز مدیریت استان برگزار شد، گفت: مسیر طلبگی دارای سختیهای فراوانی است و طلاب باید توانایی لازم برای پیمودن این مسیر را داشته باشند.

وی نقش حوزه های علیمه در پذیرش طلاب توانمند را بسیار مهم دانست و افزود: توانمندسازی طلاب و شکوفایی استعدادها نیز باید در مدارس جدی گرفته شود.

رییس مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در ادامه با بیان اینکه تهذیب همراه با آموزش از اهداف والای حوزه های علمیه است، اظهار کرد: باید زیر ساختهای معنوی و آموزشی در مدارس فراهم شود.

وی بیان داشت: با ارتقای زیر ساختهای معنوی و آموزشی طلاب نیز باید از امکانات حوزه در جهت تقویت و توانمندسازی سطح علمی و اخلاقی خویش بهره مند شوند.

آیت الله صادقی خاطرنشان کرد: در راستای تربیت طلابی توانمند و سربازانی شایسته برای ترویج آموزه های اسلام برنامه های تربیتی و تهذیبی حوزه باید هدفمند شود.

وی یادآور شد: تربیت طلاب و مبلغان توانمند برای اشاعه و تبیین سیره اهل بیت(ع) در جامعه و جهان اسلام امری ضروری و نیاز جامعه است.

رییس مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد افزود: استفاده از امکانات و فرصتهای در اختیار طلاب برای ترقی علمی، اخلاقی و تهذیبی طلاب ضروری است./202/9459/ب1

ارسال نظرات