۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۴۵۰۱۱۹
آیت الله دری نجف آبادی:

مسؤولان بجای بازی های سیاسی به فکر خدمت به مردم باشند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید از فضاهای سیاسی و بازی های سیاسی فاصله بگیرند، گفت: مسؤولان به جای اینکه وقت خود را صرف بازی های سیاسی کنند به فکر خدمت به مردم باشند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه در مصلای بیت المقدس اراک، امروز در کشور باید در برابر حرکت های خزنده و فضاهای آلوده در جامعه هشیار باشیم.

بی تفاوتی به اندیشه انقلابی، ظلم به اسلام و کشور و ستم به خون شهدا است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه غفلت و بی تفاوتی به اندیشه انقلابی، ظلم به اسلام و کشور و ستم به خون شهدا است، گفت: امروز همه و همه موظفیم که در خط امامت و ولایت حرکت کنیم و در استان مرکزی نیز که زادگاه امام راحل است، باید این مسأله بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم فضاهای مجازی و تهاجمات فرهنگی ما را تحت تأثیر خود قرار دهد و همچنین نباید از مسیر اصلی منحرف نشویم، تصریح کرد: امروز مسؤولان باید با برنامه ریزی های پسندیده خود در مقابل دشمن و بدخواهان ایران اسلامی مقابله کنند و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب نمایند.

مردم از کسانی که به دنبال بازی های سیاسی هستند نفرت دارند

امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه مسوولان باید از فضاهای سیاسی و بازی های سیاسی فاصله بگیرند، خاطرنشان کرد: مسؤولان به جای اینکه وقت خود را صرف بازی های سیاسی کنند به فکر خدمت به مردم باشند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم از کسانی که به دنبال بازی های سیاسی هستند نفرت داشته و کسانی را که خدمتگذار باشند دوست می دارند پس در نتیجه مسؤولان باید در مسیر خدمت به مردم و توسعه و آبادانی ایران اسلامی تلاش و کوشش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه نباید افرادی که هدف خدمت به مردم و کشور را ندارند وارد انتخابات شوند، خاطرنشان کرد: با گذشت روزها کم‌کم به پایان کار دولت یازدهم و انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم که نباید اجازه دهیم افراد ورشکسته سیاسی و مسأله‌دار در انتخابات ورود پیدا کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه در انتخابات پیش رو نباید اینگونه باشد که برخی از افراد بخواهند در راستای منافع سیاسی خود، در استان مسأله درست کنند ، فضای انتخابات باید فضایی آرام، سالم و بدور از هر حاشیه باشد.

افراد شکست خورده در فتنه۸۸ فضایی برای جولان دادن پیدا نکنند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: تمامی مسوولان استان از استانداری و فرمانداری تا سایر مسوولان باید هوشیار باشند تا برخی از افراد مساله دار و شکست خورده در فتنه۸۸ فضایی برای جولان دادن پیدا نکنند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه استان مرکزی استانی هوشیار است که مسوولان این استان با فرصت طلبان برخورد می کنند،  افزود: استان مرکزی استان امام و بزرگان بسیاری است که هرگز نمی‌گذارد عده‌ای فرصت‌طلب بخواهند با فریب مردم به مطامع شخصی و حزبی خود دست یابند.

دفاع مقدس فصل شجاعت و ایثار در راه خداست

امام جمعه اراک با  اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت:هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگانی است که 8 سال صادقانه و با عزت در برابر دشمنان اسلام و ایران ایستادگی کردند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: دفاع مقدس فصل شجاعت و ایثار در راه خداست که ارزش های معنوی و درس های بزرگی در ان نهفته است و با نزدیک شدن هفته دفاع مقدس نیاز است که ابعاد مهم این سرمایه فرهنگی و معنوی برجسته شود و تلاش مضاعفی در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر عاشورایی و ولایی صورت بگیرد.

سرشماری عمومی نفوس و مسکن

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه در رابطه با موضوع سرشماری عمومی نفوس و مسکن، اظهار داشت: در سرشماری عمومی نفوس و مسکن آمار صحیح و به روز پایه توسعه متوازن است و برنامه آمارگیری برای کشور اهمیت ویژه ای دارد و باید با دقت لازم و همکاری خوب مردم به بهترین شکل اجرا شود.

به گزارش رسا، آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه در 32 شهر استان مرکزی برگزار می شود./842/202/ب2

ارسال نظرات