۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۴۵۰۲۱۳
امام جمعه نجف:

عربستان در بحران اقتصادی سختی قرار گرفته است

امام جمعه نجف از سیاست های کینه توزانه آل سعود در قبال سایر کشورها به عنوان عامل بحرانی شدن اوضاع داخی این کشور یاد کرد.
حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه روز گذشته که در حسینیه فاطمیه کبری برگزار شد، عملیات آزادسازی موصل را طبق برنامه توصیف کرد و گفت: نیروهای امنیتی و بسیج مردمی باید بدون توجه به سایر مسائل تنها به فکر آزادی موصل باشند.

وی ادامه ظلم و ستم علیه ملت بحرین را محکوم کرد و افزود: دولت بحرین سنگین ترین شکنجه ها را علیه ملت انجام می دهد به گونه ای که تاکنون 980 جوان بازداشت شده اند. این جوانان به صورت مسالمت آمیز در پی حقوق خود و عدم دخالت بیگانگان در امور داخلی کشورشان هستند.

حجت الاسلام قبانچی با انتقاد شدید از سیاست های عربستان سعودی تصریح کرد: نظام سعودی از سیاست نادرست و شیوه تفکر در اداره کشور رنج می برد که این مسائل سبب بروز بحرانی داخلی در عربستان شده است.

امام جمعه نجف با اشاره به عدم ثبات عربستان در قبال کمترین رخداد منطقه اظهار داشت: عربستان در بحران اقتصادی قرار دارد و حتی قادر به پرداخت حقوق کارمندان نیست. این بحران از سیاست های داخلی و خارجی مبتنی بر کینه و نفرت آل سعود نشأت می گیرد./980/ب903/د

محمدرضا جاسم زاده
ارسال نظرات