۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۴۵۱۶۷۶

گردهمایی سال آینده زنان مسلمان در استانبول ترکیه برگزار می‎شود

مدیر مرکز مطالعات استراتژیک آسیایی- ترکیه ای می گوید که خبر میزبانی شهر استانبول از گردهمایی زنان مسلمان در سال 2017 میلادی امروز و در جریان اختتامیه گردهمایی امسال که در مالزی در حال برگزاری است، اعلام می شود.
پوستر گردهمایی امسال بانوان مسلمان در کوالالامپور مالزی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری آناتولی، سلیمان سنسوی، رییس مرکز مطالعات استراتژیک آسیایی-ترکی امروز اعلام کرد که شهر استانبول ترکیه میزبان گردهمایی زنان مسلمان در سال 2017 میلادی خواهد بود.

وی این خبر را در کوالالامپور مالزی و در جریان گردهمایی امسال زنان مسلمان که در این شهر در حال برگزاری بوده و روز آخر خود را سپری می کند، اعلام کرد.

سلیمان سنسوی درباره اهداف برگزاری گردهمایی سال آینده بانوان مسلمان در استانبول تاکید کرد که تلاش های این کنفرانس تنها محدود به ارائه دیدگاه های غربی برای حل مشکلات زنان کشورهای اسلامی نیست بلکه تلاش می شود که ارزش هایی بر اساس منابع اسلامی ایجاد شود.  

گردهمایی امسال بانوان مسلمان در کوالالامپور با شعار "زنان مسلمان: به لطافت ابریشم، به قدرت آهن" برگزار می شود.

هزاران زن مسلمان از کشورهای مختلف اسلامی در گردهمایی امسال که از روز 23 ماه سپتامبر در شهر کوالالامپور، پایتخت مالزی آغاز شده شرکت کرده اند.

هدف از برگزاری گردهمایی سالیانه بانوان مسلمان تقویت تلاش ها برای قدرتمند ساختن زنان مسلمان و فراهم آوردن زمینه ای برای به اشتراک گذاردن ایده ها و تجربیات آنان عنوان شده است./990/ب903/د

ارسال نظرات