۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۴۵۲۷۹۲
مسؤول اداره تبلیغ جامعه المصطفی:

مسؤولان و مردم با تمام توان در راستای حفظ ارزش ها و مبانی انقلاب حرکت کنند

حجت الاسلام کیانی با بیان این که مسؤولان و مردم باید با تمام توان در راستای حفظ ارزش ها و مبانی انقلاب حرکت کنند، گفت: رهبر معظم انقلاب برای همیشه تأکید دارند که ما ارزش‌های انقلاب را در جهت مبانی و تفکر امام راحل به پیش ببریم و در این مسیر حرکت کنیم.
انقلاب اسلامی

حجت الاسلام علي اكبر كياني، مسؤول اداره تبليغ جامعه المصطفي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در راستاي مطالبات رهبري در رابطه با ضرورت اتحاد، گفت: رهبر معظم انقلاب در طول سال‌هاي گذشته وحدت در محور قوميت‌ها، اقوام و حتي ملل مختلف را مدنظر قرار داده‌اند، ايشان در همین راستا كشورهاي ديگر را نيز به وحدت و انسجام دعوت كرده‌اند.

وي ادامه داد: رهبري موضوع وحدت را در قالب اسلام بيان داشتند، در اصل همه‌ مردم بايد براساس قرآن و خدا حركت كنند و از تنش و تفرقه خودداري كنند، در داخل كشور هم اختلاف و از هم گسستگي جدي با فتنه از سوي دشمن متوجه ما است كه به همين منظور رهبر انقلاب با سخنان مختلف وحدت و همبستگي بين سران كشور، سازمان‌ها و مردم را مبنای حركت همه قرار داده‌اند.

حجت الاسلام كياني با بيان اينكه جمعيت كشور ما اكثرا شيعه هستند اما نياز به افزايش و رشد دارد، خاطرنشان كرد: البته برخي از اين موضوع براي اختلاف بين شيعه و سني استفاده كردند كه درست نيست، اين سياست رهبري به منظور تقويت كشور در جوامع بين المللي است.

مسؤول اداره تبليغ جامعه المصطفي در زمینه سخنان رهبري براي حفظ ارزش‌هاي انقلاب، تصريح كرد: ارزش‌هاي انقلاب هميشه مورد تأكيد رهبري بوده است، حركت به سوي مباني انقلاب از سوي رهبري توصیه شده است، مسؤولان کشور نیز باید در این راه تلاش لازم را انجام دهند، البته هر کس به اندازه ظرفیت و توانایی خود این وظیفه را باید پیش ببرد.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری برای همیشه تأکید دارند که ما ارزش‌های انقلاب را در جهت مبانی و تفکر امام راحل به جلو پیش ببریم و در این مسیر حرکت کنیم./819/303/ب2

ارسال نظرات