۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۴۵۴۶۱۷
جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

ملت ایران رشد یافته مکتب حسینی هستند

سردار فضلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زیر پرچم مکتب حسینی پیروز شد، گفت: ملت ایران رشد یافته مکتب حسینی هستند و آزادگی را در این مدرسه آموخته اند.
سردار فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در یادواره شهدای محله خیابان تبریز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر سه مبنای قرآن، عترت و پشتیبانی ملت پایدار است، اظهار داشت: افتخار ما آن است که ملت و شهدای عزیز پیرو مکتب حسینی هستند و از آن تأسی کرده اند.

وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، تصریح کرد: شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با تاسی از یاران امام حسین (ع) بر سر پیمان خود با امام شان ماندند و بی آنکه تردیدی در خباثت دشمن داشته باشند، در صحنه ی نبرد حضور یافتند و امروز برزگ ترین افتخار ما آن است که شهدای ما و ملت ایران دنباله رو نهضت حسینی هستند.

فضلی با تفاوتهای دوران پس انقلاب با دوران طاغوتی پیش از انقلاب،  خاطر نشان کرد: اگر ملت بزرگ ایران زیر پرچم امام حسین(ع) و با تأسی به مکتب عاشورا در سال 57 به رهبری امام راحل انقلاب نمی کردند مشخص نبود که امروز چه سرنوشتی برای کشور رقم می خورد و وضعیت جریان مقاومت چگونه بود و باید از کجا الگو گیری می کرد.

وی پایبندی به قانون اساسی مصوب مجلس را تفاوت میان دوران انقلاب با پیش از انقلاب دانست و اذعان داشت: انقلاب اسلامی بر مبنای اسلام و ارزشهای دینی شکل گرفته است و تأسی به قانون اساسی مصوب مجلس شورای اسلامی در این نظام یکی از ویژگیهای برجسته آن است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ایران رشد یافته مکتب حسینی هستند و در برابر ظلم و بی عدالتی ساکت نمی نشینند، ابراز داشت:‌ روحیه دشمن ستیزی از ویژگی های بارز ملت ایران است، این ملت آزادگی را از حسین (ع) آموخت، هر دشمنی در برابر این ملت بایستد از هلاک خواهد شد.

وی با اشاره به تحمیل جنگ ۸ ساله به کشور اسلامی نوپای ایران که آمادگی جنگ را نداشت، ادامه داد:‌ ملت ایران به دستور امام خمینی (ره) و بصیرت ملت صبور و فهیم ایران توطئه ها در هم شکست و دشمنی که حتی برخی شهرها را اشغال کرده بود در نهایت شکست خورد و بزرگی ملت ایران بار دیگر ثابت شد.

فضلی با اشاره به ترورهای کور منافقان و دشمنان داخلی، این اقدامات غیر انسانی را غیر قابل فراموش دانست و ابراز داشت: دشمنان ایران اسلامی پس از آن که دیدند توطئه های قومیتی و ترور آنها خنثی می شود، تلاش کردند با جنگ تحمیلی بر ما فایق آیند اما در نهایت سر افکنده شکست را قبول کردند.

وی با بیان اینکه دشمن با خیال خام می خواست در عرض 3 روز تهران را به اشغال خود در آورد اما ماه ها در مرز ایران زمین گیر شدند و در شهر خرمشهر نیز با عنایت الهی شکست سختی را متقبل شدند، این ناشی از عظمت ملت ایران، آگاهی و بصیرت این ملت بزرگ و دیندار همیشه در صحنه است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به روحیه سرشار نیروها در زمان دفاع مقدس، تصریح کرد: جبهه ما جبهه عشق و دلدادگی بود، رزمندگان داوطلبانه در و با خواست خود در جبهه نبرد حضور پیدا می کردند و به همین جهت روحیه ای وصف ناشدنی لبریز از جسارت و درایت در صفوف نبرد، موج می زد./202/854/ب1

ارسال نظرات