۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۴۵۵۱۹۸

تجمع رهروان زینبی در زاهدان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تجمع بزرگ رهروان زینبی صبح فردا، مصادف با 12 ماه محرم با سخنرانی اساتید برجسته حوزه‌های علمیه در محل هیأت متحده رضوی زاهدان به صورت متمرکز برگزار می‌شود.
رهروان

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: تجمع بزرگ رهروان زینبی صبح فردا، جمعه 23 مهرماه مصادف با 12 ماه محرم با حضور بانوان عاشورایی، مسؤولان و فرهیختگان استانی در محل هیأت متحده رضوی زاهدان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ترویج فرهنگ عاشورایی و انتقال پیام ماندگار و حماسی حضرت زینب کبری (س) به بانوان شرکت کننده از مهمترین اهداف برپایی این تجمع است.

وی افزود: کربلا دو انقلاب داشت؛ یکی از آن مربوط به امام حسین(ع) و یارانش تا ظهر عاشورا بود و دیگری انقلاب حضرت زینب (س) بود که در حقیقت مکمل قیام حسینی بوده و اگر رخ نمی‌داد، پیام انقلاب حسین(ع) نیز منتقل نمی‌شد.

حجت الاسلام بزمانی بیان کرد: دشمنان می‌خواستند نام امام حسین(ع) و قیام آن را محو کرده و به فراموشی بسپارند اما حضرت زینب (س) این رسالت را داشت که قیام امام حسین را زنده نگه دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: مراسم مشابهی صبح فردا، ساعت 9 با حضور بانوان ولایی ایرانشهر در هیأت قمر بنی هاشم همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام افضلی تبار و مداحی عبدالله آبادیان در این شهرستان برگزار خواهد شد./303/831/ب1

ارسال نظرات